Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Sovit dåligt!

Av Lillis - 9 januari 2013 10:01

                                  Tog mig en morgon promenad ner till Stadsparken och

                                   matade änderna.

                                   Fy vad dåligt jag sovit i natt, vaknade av att någon

                                   satt på sängkanten, var väl någon från andra sidan

                                   som var och hälsade på och efter det så hade jag

                                   jätte svårt att somna om. Får väl lägga mig och vila

                                   en stund efter lunch.

                                   Om någon timma ska jag gå ner till Carina och få

                                   håret klippt ser ut som en golvmopp just nu och

                                   det är inte kul men det blir bättre.

                                     HA EN BRA DAG OCH VAR RÄDDA OM ER

 
 
ansepanse

ansepanse

9 januari 2013 11:21

vad snäll du är som matat änderna :) här regnar det idag
är du inte rädd? har du haft sådana besök förr? har du någon aning om vem det kan vara?
bamsekramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

9 januari 2013 12:02

Men så intressant med ett besök från andra sidan. Blev du rädd eller känner du av ett obehag när du sov så dåligt? Hoppas att du har någon att prata av dig med så att din natt blir bättre.

Änder har fått mat och du blir klippt och många som har gjort braiga gärningar idag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
syns du inte så finns du inte !!

syns du inte så finns du inte !!

9 januari 2013 14:17

läskigt jag skulle bli jätte rädd

http://nattstad.se/Maria.Bergström

 
Malin

Malin

9 januari 2013 16:58

Va jobbigt att vakna och sen inte riktigt kunna somna om!
Hoppas du fick dig lite vilande under dagen!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

9 januari 2013 17:34

Var nog bara någon som ville hälsa på dig.
Men synd att du inte kunde somna om.
Skönt att bli klipp, har tid den 18/1 hos min frissa.
Ser just nu ut som en hängbjörk ;)

Ha en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

9 januari 2013 18:24

Tror att änderna blev överlyckliga över en liten matbit. Vem skulle inte bli det om magen inte kan få det den behöver, jag skulle bli rebelliskt vred och okontrollbar hehe, då hade nog en liten brödbit varit som en tårtbit i munnen.
Ser att du har haft påhälsning, säkert en vänlig person som ville se hur du har det, men nog förstår jag att du blev skärrad, det hade jag också blivit. Du kanske kan få ett svar på vem det var när du går på seansen Cina har ordnat till.
Så nu är du åter fin i håret igen, själv så har jag snart glömt hur det är att sitta i den stolen, kanske gå och toppa det lite när jag kommer hem.
Snart är det ”Bönderna igen på TV:n, det skall jag följa.
Kram min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

9 januari 2013 21:45

Alltid lika uppskatta av änderna...att få lite mat av oss...Bra tt ta med "gammalt bröd" som blivit över...
Nu är du nyklippt och fin igen, förstår jag!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards