Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under februari 2008

Av Lillis - 29 februari 2008 14:54

Strålande sol även i dag ,fast det blåser lite. Började dagen med en lång promenad.Sedangick jag en sväng på stan och tittade på alla snygga vårkläder som kommit till affärerna man blir precis sjuk, fick i alla fall tag på skor som jag ska ha för mina promenader. I kväll är det Let'dance som gäller. Ha en trevlig fredag kväll

     

Av Lillis - 28 februari 2008 14:30

Solen skiner man blir på topp humör, utom i morse då var det åter dax för min katt Snuttan att komma och väcka sin matte kl 04 då blir man jätte-glad, så nu har jag en liten fråga.Är det någon som vill köpa henne för 1,75? Ha ha ha. Det enda vettiga jag har gjort i dag, är att jag varit och tränat, men det är ganska skönt att få vara lat i bland. Ha en bra eftermiddag och kväll

               Kram Lillis

Av Lillis - 27 februari 2008 15:27

 Usch och fy vilken tråkig dag, regn och åter regn. Det var bara att trotsa vädrets makter, ta på sig gummi stövlarna och följa med en kompis på promenad i 45 min och plaska runt i vatten pölarna.Men när jag kom hem så kände jag mig nöjd att jag tog mig ut i detta väder Nu sak jag snart ut och dricka vin och äta gott med några vänninor, det ska bli mysigt

       Ha en bra kväll

               Kram Lillis

Av Lillis - 26 februari 2008 17:25

  I dag är det regn och rusk i E-tuna,man blir väldigt slö i det här vädret, men jag tog mig i kragen och gick ner till Natilus och tränade.Måste även få skryta lite, i dag har jag varit rök fri i 8 veckor, men det är ett litet helvete på morgonen, men jag ska klara av det.Annars har det varit lugna gatan här. Ha en bra kväll

           Var rädda om varandra

               Kram Lillis

Av Lillis - 25 februari 2008 16:52

  I dag på morgonen väckte min katt Snuttan mig 04,15 gav sig inte förrän jag gick upp.Senare på förmiddagen  åkte jag och två arbets kompisare till Ikea iVästerås, Där vi gick i några timmar,Åt mat och senare fikade vi,så nu ska det bli skönt att bara ta det lugnt. Jag vill tacka Carina och Karin för att ni hjälpt mig så mycket.

                              Kram Lillis

Av Lillis - 24 februari 2008 12:10

Ni ska vara varmt välkomna in hit till mig i mitt lilla krypin. Här ska jag då försöka skriva lite vad som händer i mitt liv.

Är helt nybörjare på detta och kan inte så mycket om data o datorer men tror att detta ska jag kunna fixa.

Annars har jag goda vänner som kan hjälpa mig. Hoppas ni kommer att trivas i mitt krypin.....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards