Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Lillis - 5 januari 2013 11:47

                                       Något kallare har vi i dag, men solen har börjat att tittat

                                       fram så det blir säkert en kanondag.

                                       Har nu varit ute på en promenad och gått och funderat

                                       på livet och allt vad det innebär.

                                       I kväll så ska jag besöka " Stjärnorna på slottet" blir

                                       lite kul att se.

                                       I dag så får ni se ett gammalt kort på Snuttan, har

                                       glömt kameran hemma när jag varit ute har så

                                       mycket i mitt huvud just nu

                                          EN BRA OCH SKÖN HELG ÖNSKAR JAG ER.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards