Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under februari 2011

Av Lillis - 28 februari 2011 07:26

    Som ni kanske märkte så var jag inte in på bloggen på hela dagen i går

    hann inte med det

    Söndagen var ju uppbokad till annat. Vi träffades kl:9 och skulle hjälpa Maria

    att flyttstäda ur hennes etta, och det tar ju sin lilla tid, halv 2 var vi klara med 

    städningen.

    Då fortsatte Carina och jag hem till mig, det var bara att tvätta av sig och svida

    om. Därefter hem till Peter och gratta honom, där vi blev bjudna på god

    smörgåstårta. Några trevliga timmar hos honom blev det

   När jag kom hem så var jag så trött och slut så jag gick och la mig kl:21 och har

   sovit hela natten

   I dag så ska Siv och jag träffas och gå ut och äta och ha det trevligt för i morgon

   åker hon till Thailand och blir borta i 14 dagar

   En bra måndag till er alla

Av Lillis - 26 februari 2011 10:18

     Denna lördag så visar termometern 0 gradigt, och det var kanonskönt ute.

     Nu får jag hoppas att detta håller i sig så det inte blir ett nytt bakslag.

                         *********************************

     Grattis till mitt älskade barnbarn Peter som i dag blir 29 år. I morgon så kommer vi och grattar dig och äter smörgåstårta  

        Vad denna lördag har i sitt sköte det återstå att se.

              **********************************

        Tyckte att det var rätt par som fick lämna Lets'dance i går

              **********************************

         I morgon kl:9 så ska Carina, Maria och jag träffas vi ska hjälpas

         åt att städa ur Marias gamla lägenhet

         Nu önskar jag er alla en bra och fin lördag

Av Lillis - 25 februari 2011 11:11

 Och ute är det bara några - grader då får man hoppas att det vänder och blir varmare. Har varit ut och handlat inför helgen och det var riktigt skönt ute.

           *****************************************          

Tänk vad åren går fort, i går så fick jag ett mail från Cina där hon grattade mig till 3 år på bloggen, hade glömt bort det.

Många trevliga bloggvänner har jag fått och det betyder så mycket.

Fick även detta fina kort från Cina. Tack Cina

 

I kväll så ska Snuttan och jag äta räkor och jag ska även ta ett glas vitt vin,

sedan blir det följa paren i Let's dance

En trevlig och mysig fredag önskar jag er 

Av Lillis - 24 februari 2011 11:35

Även i dag så är det kallt, under morgonen så snöade det

 I går kväll så ringde mitt barnbarn Peter från Karlskoga han är där och jobbar kommer hem i morgon, Han undrade om mormor kunde beställa en smörgåstårta åt honom, för han fyller år på lördag så nu är det avklarat.

När jag ändå var i affären så frågade jag om dom hade något gamalt bröd till änderna så jag fick en hel påse. Så det var bara att trava ner till Stadsparken och mata dom stackars änderna. Men något kort på dom blir det inte för kameran låg hemma. Men det blir en bild på Snuttan där hon river runt i en låda

En bra torsdag till er alla  

Av Lillis - 23 februari 2011 13:58

 Nu på morgonen hade vi -20 grader,tycker att det är för kallt, men det är bara att gilla läget vare sig man vill eller ej.

 I morse när jag gick hem till Maria så  frös jag så det var inte klokt, var påpälsad hela jag,

 Nu har jag varit och plockat lite åt henne och torkat golven som det är rent när dom flyttar in möblerna. Hade faktiskt lite träningsvärk i morse efter gårdagen.

Har blivit blå på hakan efter behandlingen hos tandläkaren men det finns dom som har det värre

En bra Onsdag till er alla

Av Lillis - 22 februari 2011 17:01

 Så här har min tisdag sätt ut. Började dagen med ett tvätt pass.

Där efter så gick jag hem till mitt barnbarn Maria, har lovat att hjälpa henne

att packa hon ska flytta i hop med sin pojkvän. Hon har ju haft en etta förrut och nu har dom fått en trea, Vi packade allt porslin och drog på en vagn, hon flyttar bara rätt över gatan så det är ingen lång väg men det tar ju sin lilla tid. I morgon arbetar hon halva dagen så då går jag till nya lägenheten och grejar lite åt dom

Nu ska jag bara slappa och ta det lugnt. Jag kanske ska säga att jag tycker det är kul att hjälpa till

En bra kväll till er.

Av Lillis - 21 februari 2011 11:53

 Tack för ni höll tummarna för mig det värmde.

 Jag överlevde den här gången oxå. Har nyss kommit hem från Tandläkaren, det gick ju bra men läskigt är det, Några stygn har han sytt  så i dag får jag äta flytande föda. Nu håller bedövningen på att släppa och det känns inte så värst skönt

Nu ska jag gå och lägga mig och vila tror att det behövs

Hörs vidare i morgon

Ha det gott

Sol

Av Lillis - 20 februari 2011 12:04

 Men fortfarande väldigt kallt ute, har varit ute en kort sväng och fått lite luft för det behövs.

I morgon får ni hålla tummarna för mig, ska vara på Mälarsjukhuset till tandläkaren kl:7,30 dom ska göra ett Kirurgiskt ingrepp i nederkäken dom ska rensa mellan titanskruvarna. Jag gjorde ju det år2009 så nu vet jag vad det handlar om och hur det kändes, måste säga att jag är skiträdd och jättenervös, men jag överlever väl den här gången oxå får man hoppas.

Resten av söndagen så ska jag bara slappa och ha det skönt

En bra söndag till er alla

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards