Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lillis - 31 augusti 2011 08:11

      En dimmig och grå morgon, får hoppas att detta lättar under dagen.

      Jag trodde att bloggen var ett ställe man kunde skriva ner sina

      tankar och funderingar och även vad man har för sig, men tydligen

      så hade jag så fel. Jag hoppar aldrig på en annan människa och då

     vill inte jag heller bli påhoppad. Det är sådant här som får mig att

     vilja sluta med bloggen, kanske är jag för känslig och tar åt mig av

     saker.

     Men jag har ju fått så många fina bloggvänner som betyder så

     mycket för mig och får mig att må bra. Så jag får väl ta mig en

     funderare på om jag ska fortsätta eller ej

               TACK FÖR ATT NI FINNS DET BETYDER MYCKET

Av Lillis - 30 augusti 2011 11:18

    Nu känns det att hösten är på gång, lite svalare är det allt ute, ena minuten

    sol och sen poppar det upp massa mörka moln.

    Började i går kväll att titta på Robinson och jag tyckte nog att det verkar

    ganska så bra, när jag satt och tittade så kom Snuttan och la sig i mitt

    knä då började jag att stryka henne på ryggen och fick känna en stor tova

    försökte att kamma den men den gick inte bort så det var bara att plocka

    fram saxen och klippa bort tovan nu är den borta men det ser lite konstigt

    ut, men det växer ju ut nytt hår

    På eftermiddagen om vädret håller sig så ska jag gå ut en skaplig sväng

       EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA

  
Av Lillis - 29 augusti 2011 10:53

            Ny vecka och nya utmaningar, så får se vad denna vecka har i sitt sköte

      får hoppas på något bra.

      Börjar med att skriva att vädret är till sin fördel än så länge, har varit

      ut en sväng och det var skönt.

      I går när jag var på 50 års kalas så bjöds det på förrätt, varmrätt

      Kaffe och tårta och det smakade väldigt gott och en trevlig

      eftermiddag och kväll hade vi.

      När jag cyklade till kalaset så stannade jag och tog några bilder

      skulle även ha tagit från festen, men då var det som bortblåst

      att jag hade kameran med mig

        ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN MÅNDAG

Av Lillis - 28 augusti 2011 10:55

      Moln men solen försöker att titta fram men det vill sig inte riktigt.

      Vaknade i natt av att blixtarna avlöste varandra och det dundrade

      på som bara sjutton och fy så läskigt det var, spöregnade gjorde

      det oxå, så nu har det regnat från och till under hela förmiddan.

      På eftermiddagen så ska jag gå hem och gratta Carinas sambo

      J som fyller 50 år i dag, hipp hipp hurra, så det ska bli så

      trevligt och roligt

         EN BRA SÖNDAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 27 augusti 2011 13:13

      Vilken vacker lördag vi har med strålande sol och det är tur att

      det blåser annars skulle det vara jättevarmt.

      Har varit ut på en riktig långpromena i det fina vädret. När jag

      kom hem så satte jag mig på balkongen och njöt av en kopp kaffe.

      Nu ska jag strax göra i ordning lite mat åt mig och så får jag se

      vad jag hittar på resten av dan, alltid blir det något

       EN FIN LÖRDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

Av Lillis - 26 augusti 2011 16:34

      Nu är jag tillbaka med nya tag, måste nog säga att gårdagen och nästan hela

      dan i dag utan dator har varit jobbig och tråkig, så blir jag även rädd att jag

      har blivit så beroende av datorn så jag har gått omkring som en osalig ande.

      Inget ont som inte har någor gott med sig, Det goda är ju att snabeldraken

      fått kommit fram och även mina små fiskar har fått rent i sitt krypin.

      Det var något med Windows som slutat att fungera men nu ska allt fungera

      igen och glad är jag

      I dag så har vi så varmt och skönt riktig högsommar värme

         EN SKÖN FREDAG KVÄLL ÖNSKAR JAG ER ALLA

Av Lillis - 25 augusti 2011 13:30

Vill bara meddela att Lillis dator är sjuk.

Hon har nu lämnat in sin dator till datadoktorn.

Och att hon äterkommer så fort datorn har friknat till.

Kramen// genom Cina/heavenladyn

Av Lillis - 24 augusti 2011 12:43

     Även i morse så låg dimman tät över Eskilstuna, men nu är det åter igen en

     fin och vacker dag.

     Var ute på en promenad på förmiddan och när jag kommer hem så kommer även

     Hasse som är kaffesugen det var bara att sätta på pannan, när han gick hem så

     ringer det på dörren igen och då kommer Anita så nu har jag druckit kaffe i

     omgångar. Fick en jätte fin klocka av Anita för att jag tagit hand om hennes

     post och blommor när hon varit på resande fot.

     Tycker att det känns i luften att hösten är på gång

      EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA 

Var med i min bloggvän CINAS TÄVLING  KLICKA HÄR

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards