Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Onsdag!

Av Lillis - 30 november 2011 11:40

                  Oj vad det blåser i träa i dag, men solen är framme och visar upp sig.

                  Har varit till frissan och klippt mig, så nu ser jag inte ut som någon

                  golvmopp längre, skönt att få ordning på håret.

                  När jag ändå var på stan så passade jag på att uträtta lite saker som

                  var ett måste. Köpte även en Dagens dubbel så nu blir det roligt att

                  se om turen är med mig.

                  Var ner till Stadsparken i går, lovade att visa en bild på trädet som

                  dom satt belysning i. Kortet blev inget bra men jag visar det i alla fall.

                  I kväll så är det dax att titta på Bönderna igen och se hur dom haft

                  det på sin resa

                        EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA  

 
 
Spanaren

Spanaren

30 november 2011 14:24

Så vackert foto ... ser ut som vårat träd i Piteå stad.
Regnar, haglar och blååser hos mig och den lilla snön är borta. Plusgrader och rusk men ett soligt sinne ... ha en bra dag/kram

Ps Så fin header :-)

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

30 november 2011 14:57

Åhh vilket fint träd :) Så mysigt när dom sätter upp lysen sådär! .. Vi ska ha ett träd här i köping,där dom satt upp en slinga som innehåller jag vet inte hur många tusen ljus =) .. måste ner nån dag då det mörknat och fota det så ni får se :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

30 november 2011 16:29

Visst är det fint med belysning i träden till jul.Vi har det så fint i vårt centrum nu med många små trädbelysningar.Får se om jag kan fota det nån kväll.
Och du har också fått det fint på bloggen ser jag. Jaa,våran Ruth är fantstisk.
Ha en skön kväll min vän. Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

30 november 2011 17:14

håller tummarna för att det blir vinst :)
vad vackert det är med belysning i ett sådant stort träd
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

30 november 2011 17:44

Skönt att få håret fixat.
Fint du har här inne.
Ohhh trädet är ju bara för vackert!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

30 november 2011 21:15

Då håller jag tummarna då för vinst :)
Så mysigt dom pyntat trädet! Skönt att vara nyklippt. Jag passade på att kapa lite när jag var i Örebro förra helgen..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

30 november 2011 23:22

Har slutat att klippa mig, men måste ta topparna vad det lider, får se hur länge jag håller ut med långt hår, har det inte hängande utan sätter upp det.
Nu håller jag tummarna för att du fått en vinstlott, inte dumt så här inför julen.
Vilket jobb att sätta alla dessa ljus i trädet, fint blev det, kul att få se.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

1 december 2011 01:47

Jisses va det var många lampor i det trädet. Håller tummar o tår för storvinsten. Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Lena

Lena

1 december 2011 06:17

Vad fint.Jag tittade oxå på bönderna igår.Man undrar hur de går för de.
Ha en fin dag vännen.
Kramar

http://bloggen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

1 december 2011 06:42

Håller tummarna för att du vinner på DD. Och vad vackert trädet är.

kram

 
Monica

Monica

1 december 2011 12:32

Vackert träd...nu är det mycket belysningar överallt.
Hoppas du vann lite pengar på DD.

Blåser här idag som sjutton,men tur det inte snöar.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards