Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Lillis - 28 november 2011 11:07

                    Började min morgon med ett motionspass upp och ner i tvättstugan, när

                    det var klart så gick jag ut på en promenad  och det var riktigt skönt ute.                 

                    Vilken advent det var med regn och rusk inte ett dugg skönt. Men Rita o jag

                    travade ner till Rademachersmedjorna och gick där och tittade men det

                    var ingen riktig julstämning, sen fortsatte vi till Munktells museet och gick

                    där en stund. Kameran kom inte fram på hela tiden.

                    Sedan gick vi hem till mig och fikade och satt och pratade bort en stund.

                     Får hoppas att söndagen blir fin för då är det jul marknad i Torshälla

                                     NU FÅR JAG ÖNSKA ER ALLA EN BRA DAG  


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards