Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

En skön dag!

Av Lillis - 15 november 2011 12:13

                     En vacker dag med sol har vi var så himla friskt och skönt ute.

                     Har varit ute en sväng, men blir lite irriterad när jag känner

                     att jag inte klarar att gå så långt som jag vill, för då får jag

                     ont i mitt knä, men det finns dom som har det värre.

                     När jag ändå var ute så passade jag på att köpa mat till

                     småfåglarna som jag hängde upp på balkongen så nu har

                     Snuttan suttit och tittat på dom.

                     Hasse tittade upp och var kaffesugen så det var bara att

                     fixa till lite kaffe.

                                EN FORTSATT BRA DAG TILL ER  

 
 
Spanaren

Spanaren

15 november 2011 14:45

Kanske lilla doktorn bör titta på ditt knä i alla fall ;.)

Vi har köpt en 25 kg:s säck med frö. Småfåglarna åt först upp halva sedan i fjol och har nu påbörjat den nya säcken.

Fågelfrö har stigit i pris så mycket dom senaste åren ... men dom är hungriga ändå ;.)

/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

15 november 2011 16:40

Ja, nu börjar fåglarna komma fram och kolla om det finns något att äta.Vi har laddat två fröautomater med jordnötter och hängt i torkvindan för någon tvätt blir inte hängd där mer i år.

Var rädd om ditt knä!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

15 november 2011 16:47

Det är säkert bra att röra lite på knät men ta det vackert.
Hihi nu har din katt roliga fåglar att titta på :)Jag har också börjat att mata vildfåglarna det gillades av dom
Ha en bra kväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

15 november 2011 17:29

Mums för småfåglarna då. Du är allt en riktig djurvän du Lillemor. Skönt att det finns såna som du.
Tråkigt med ditt knä då. Du har inte tänkt på att gå med stavar ,för det underlättar när man har ont.Jag gör det alltid när jag promenerar nu. Det är ju så bra för ryggen också.
Ha en skön kväll nu och kram på dej!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
annemon

annemon

15 november 2011 17:49

Ja då har Snuttan mycket att titta på. Visst är det tråkigt när man känner att man inte kan knalla på som man vill när det är härligt väder, för man vill ju inte ha mer ont.Mata fåglarna har vi oxå börjat med. Ha en bra kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

15 november 2011 19:06

Jisses vad pippina älskar jordnötter, det enda jag har hittat i affärerna här är talgbollar och solrosfrön. Det är så roligt att sitta vid fönstret och följa deras iver vid automaterna.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

15 november 2011 20:58

Trist med knät! Hoppas det bara är tillfälligt..
Så snällt att du ger mat till fåglarna. Eller fixar ett nöje till Snuttan. Nu har ju hon något att titta på ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

15 november 2011 22:19

vi hade också fint väder idag, synd att du känner så med ditt knä, hoppas att det blir bättre snart, så nu kan Snuttan sitta och titta på fåglarna som kommer och äter
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

15 november 2011 22:58

Kanske någon slags stödstrumpa kan hjälpa under tiden knät läker sig. Jag skulle för många år sedan leka med barnen o hoppa hopprep men kunde lika gärna låtit bli för jädrans så ont i knät jag fick. Köpte ett stödförband som hjälpte. Nu blir fåglarna jätteglada o katten också, hon får mycket smaskigt å titta på.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Ninz

Ninz

15 november 2011 23:23

En skön dag fylld med solsken här hemma också :)
Kramen till dig vännen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

16 november 2011 03:15

Inte ska du bli irriterad över ditt knä,låt det bli bra i sin egen takt,sånt är viktigt :)! ..
Jag ska med köpa lite fågelmat och hänga upp så Nisse får nått skoj att titta på :) Ja känner jag Jason rätt lär han nog också sitta klistrad och kika ;)
Kramar!!

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

16 november 2011 07:36

Kanske dags att gå och kolla upp ditt knä.
Tycker du skall göra det.
Tack för pratstunden igår.
Förstår att Snuttan kollade in alla fåglar!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

16 november 2011 10:52

Jag förstår hur du känner det med ditt knä. det är så skönt att gå ut och gå.
Du får ta väl hand om dig.
Go kram till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

16 november 2011 11:10

Kul att kunna fixa fågelbio år Snuttan. Klart man ska tänka på fåglarna som ger oss så mycket glädje.
Tycker också du ska besöka vårdcentralen för säkerhets skull.
Tänk om vi kunnde träffas i Örebro skulle vara så roligt.
Tyvärr skrev jag fel dag. Det är onsdagen den 23 som jag kan till klockan halv två för då måste jag bryta upp. Anhörigträff som jag inte vill missa. Har skrivir till dom andra och hoppas alla kan.
Vädret är verkligen omväxlande toppenfint i går botten i dag men man får vara glad ändå för vi har ju inte katastrofväder.
Hoppas och ser fram emot onsdag.
Kram vännen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards