Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Onsdag!

Av Lillis - 2 november 2011 09:21

                 Under morgontimmarna var jag så sur och arg som bara den,

                 vaknade 03,15 av att jag trodde att någon försökte ta sig in

                 i lägenheten, men det var morgontidningen som kom, måste

                 vara någon ny som delar ut tidningen och som tycker att det

                 är roligt och väcka folk. Försökte att somna om men det gick

                 inte så det var bara att gå upp och koka kaffe och läsa

                 tidningen, Så efter lunch så vet jag en som ska inta ryggläge.

                 Har varit ute en kort sväng, men än så länge var det inte

                 något skönt ute, grått och trist.

                               ÖNSKAR ER ALLA EN BRA ONSDAG

 
 
Spanaren

Spanaren

2 november 2011 10:00

Tur att vi får vara hemma och ta igen oss efter en orolig natt ;.)
Ha en bra dag och var rädd om dig/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

2 november 2011 10:18

Du får sätta upp en lapp på dörren innan du lägger dig "Var varlig när du stoppar ner tidningen, vill inte bli väckt". Det är svårt när man inte kan somna om, det har jag aldrig problem med som tur är. Hoppas du orkar med denna dagen trotts allt.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

2 november 2011 10:29

Du är som mig har jag vaknat så har jag vaknat o kan omöjligt somna om tyvärr.
Känner nog att det blir en tupplur för mig oxå idag.
Inget höjdar väder heller.
Så man kan lika bra sova en stund även om jag inte somnar så vilar man ju sig!
Ha en fortsatt bra dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

2 november 2011 11:30

då får du ta dig en eftermiddagslur :)
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

2 november 2011 11:46

Så tråkigt att bli störd och väckt då man har svårt att somna om.
Jasså jag tyckte det var så skönt ute inget regn ingen blåst bara frisk luft och det gråa vädret .
Ja man är förunnad att få frukosten serverad,annars hjälps vi åt ganska mycket.Du får vila någon gång under dagen om så behövs.
Ha en bra dag

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

2 november 2011 13:44

Inte roligt att bli störd i sin skönhetssömn men hoppas du tog igen det kanske efter middagen. Ha det bra/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Maggan

Maggan

2 november 2011 14:44

Hänsyn är något som heter,men vissa förstår inte betydelsen av det ordet.Hemskt att bli väckt så där i tron att nån försöker ta sig in.Mitt tidningsbud är nog älva,för hon smyger in tidningen i gluggen.
Hoppas du har vilat dej nu och att allt är som det ska igen.Ha det bra. Kram.

http://bloggplatsen

 
agge

agge

2 november 2011 17:18

Varmt och skönt ute idag. Solen tittade fram lite här på eftermiddagen.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

2 november 2011 20:32

Håller med dig om att det är svårt att somna om när man blir väckt.
Mina barnbarn väckte mig kvart över 5 i morse och jag fick inte tyst på dom, så det var bara att vakna till.
Ha det gott och go kram till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Love

Love

2 november 2011 21:44

Klart du blev sur över att vakna på detta sätt och sen inte få sova mer. Sömnen är jätteviktig tycker jag men tyvärr kan det vara lite si o så ibland. Då tar man tacksamt en liten slummer senare.
Ser att Kicki också kom upp tidigt. Leonard o Filippa är här men tack o lov sover dom länge nu. Tyckte det var hemskt när dom var små och satte igång i arla morgontimmen.
Gaius fattade vinken fort att matte vill sova länge och nu är han nog värre än jag men på dagarna kräver han motion. Bra att ha tomten när jag inte orkar gå så långt.
Önskar dig en god natts sömn och att tidningsbudet fattar att alla inte vill vakna då.
Kramizz

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

2 november 2011 22:20

Grr jag skulle också blivit sur om jag blev väckt på det sättet,klantigt av budet verkligen! .. Hoppas du får sova denna natt och slipper vakna likadant..
Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

2 november 2011 22:48

Inte kul att bli väckt..och först tro att nån främmande brutit sig in....Men "TUR" att det "bara var" moorntidningen..men det var ju väldigt tidit...Postbäraren .körde efter sommartiden....?
Kram!! Och hopaps at E-kuriren INTE kommer lika tidigt i NATT eller i morronbitti...

http://margitholm.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

3 november 2011 03:33

Här där vi bor, så har dom brevlådorna utanför lgh, jättebra tycker jag. Alltså på gården, nästan.
Dom gjorde nog om det för länge sedan. Har inte bort här så länge, så jag vet inte när det gjordes om, för det finns ett brevinkast i dörren, men det används inte längre, utan det finns som sagt brevlådor utanför. Toppen.

Ska snart försöka hitta sängen, dags för det.

God Natt, så hörs vi igen här på bloggarna.
Tass

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards