Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lillis - 5 oktober 2011 10:50

       Även idag så har vi sol men det blåser mera i dag än vad det gjorde i går.

       Om en stund så ska jag ta bussen ut till Torshälla för ett besök.

       I går kväll så fick jag ett mail från Peter där han skickade över ett kort

       på Carina och mig, jag tror att hon var mellan 4 och 5år, så glad jag blev

       och det värmde mitt hjärta.

         HAR INGET MER ATT SKRIVA OM;FÖRUTOM ATT NI SKA HA DET BRA  

Av Lillis - 4 oktober 2011 12:22

      En ljuvlig dag med strålande sol, varmt och skönt men det blåser något.

      Under förmiddagen har jag varit hem till barnbarnet Maria och hjälpt

       henne med gardiner som skulle läggas upp, när det var klart så fikade

       vi och pratade bort en stund. Alltid lika kul att träffa henne.

       Så när jag skulle gå hem så tog jag en riktig långpromenad och andades

       in denna härliga dag, var så svettig och slut när jag kom hem nu ska jag

       lugna ner mig en stund sen blir det att laga lite mat

            ÖNSKAR ER ALLA EN BRA DAG

Av Lillis - 3 oktober 2011 10:52

      I dag så är det mulet och lite småruggit ute och regnet hänger i luften.

      Börjad min måndag med ett tvättpass så nu är det färdigt för denna gång.

      I går så hade jag ju främmande från Motala av min yngsta dotter Liselotte och

      hennes Lasse, efter en stund så kom även Carina och Peter och fikade ihop

      med oss, mysigt och trevligt som alltid hade vi.

      I lördags när jag var på stan så handlade jag en blus  är ju lite rädd för

      murriga färger, men nu blev det en i alla fall

                     EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA  

Av Lillis - 1 oktober 2011 11:58

       En skön och härlig lördag har vi, man njuter som bara den när man är ute.

       Har varit och  skaffat en ny Doppvärmare till akvariumet så att det behåller

       en lagom värme till mina små fiskar.

        Här får ni se ett kort på Snuttan när hon ligger i fönstret och solar

       Har inte så mycket mer att skriva om i dag, förutom att

         NI ALLA SKA HA EN SKÖN HELG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards