Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Lillis - 13 oktober 2011 14:23

      I dag så blåser det banne mig halv storm, inte ett dugg skönt.

      Nu har Siv och jag sprungit på stan i några timmar, var och åt

      lunch sen fortsatte vi att springa i affärerna, sedan blev det

      oxå en liten kaffepaus.

      Men i dag så blev det inget handlad och man behöver inte handla

      varje gång, utan i dag så fick bara ögat se.

      Men trevligt som sjutton har vi haft. Så nu känner jag mig ganska

      slut.

             EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA

Av Lillis - 13 oktober 2011 07:12

                  Har fått denna fina Award av Annemon

                   Det tackar jag för.

                 1. När ingen ser eller hör mig----

                    Så pratar jag för mig själv.

                 2.Jag går aldrig hemifrån utan----

                    Min mobil

                 3. Min blogg heter som den gör för att----

                     Det passar mig

                 4. Om jag vågade så skulle jag----

                     Åka Bergoch dalbana

                  5. Om tio år kommer jag att---

                      Har ingen aning.

        Självklart så skickar jag denna Award vidare men jag kan inte

        välja bland mina vänner, så vem som helst får ta den

                Kram på er

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards