Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under januari 2009

Av Lillis - 7 januari 2009 14:29

 Kallt men en mycket vacker dag,solen skiner och termometern visar 12 minusgrader

 Har varit till Torshälla på förmiddagen på återbesök hos min tandläkare ska tillbaka i början på Februari.

 I går när Maria var här så undrade hon om jag kunde sticka Lovikka vantar åt henne,men jag har aldrig stickat vantar förut men vad gör man inte för sina barnbarn, så i dag har jag varit och köpt svart Lovikka garn så nu är det bara att sätta i gång och se om det blir några vantar

Ha en bra eftermiddag och kväll

Av Lillis - 6 januari 2009 17:00

 I dag har jag tagit det lugnt och bara varit. Här i stan är det bara några minusgrader och det har snöat lite. Var ute på en promenad och det var skönt ute även fast det blåste lite grann.

 På eftermiddan kom Carina och Maria över en liten stund, så nu har det här dagen gått,och nu är det skönt att alla helger är över och att allt blir som vanligt igen

Önskar er alla en bra kväll

Av Lillis - 5 januari 2009 14:34

 *brrrr* Sa Kasper när han såg en naken häst, vad kallt det är i morse hade vi  18 minusgrader så när jag var och handlade så bet det i kinderna.I dag har jag städat bort det mesta av julen har bara adventsstjärnorna kvar det är så tråkigt när man tar bort dom

Nu om en stund kommer min väninna Karin jag ska färga håret på henne,och så ska vi väl prata lite strunt

Ha en fortsatt dag och kväll

Av Lillis - 4 januari 2009 18:03

 I dag har Liselotte vari hem och hälsat på ,kom på förmiddagen och har nyss åkt hem,så det har varit full rulle hela dagen,även Peter och Carina har varit här,så här blev mössan jag stickade åt Liselotte

Ha en bra kväll

Av Lillis - 3 januari 2009 13:01

 I dag snöar det i E-tuna det är så fint, har varit ute och gått en långpromenad i snön, nu hoppas jag att detta får ligga kvar ett tag i allafall

Om några timmar så kommer min väninna Rita över så vi ska äta lite gott och ha det trevligt

I morgon kommer Liselotte hem över dagen och det ska bli så roligt och få rå om henne.

Nu önskar jag er alla en bra lördag

Av Lillis - 1 januari 2009 12:52

Som jag berättat tidigare så skulle jag och några väninnor gå på teatern i går.Vi var och såg Eskilstuna revyn som hade 20 års jublieum, den var så bra och rolig,det var med en tjej som bara var 14år som sjöng och dansade vilken fin röst hon har och var så kanon duktig.När teatern var slut kl 19 så fortsatte vi hem till Gun och åt mat och drack 2 glas vin.Måste berätta att i dag har jag varit rökfri i ett år,men jag måste erkänna att jag blev röksugen när dom andra rökte i går kväll.

Nu om en stund ska jag gå hem till Carina som är själv hemma hennes sambo är till Findland och hälsar på sin släkt

Ha en bra fortsättning på det nya året

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards