Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under januari 2009

Av Lillis - 24 januari 2009 15:19

I dag regnar det.Som jag berättade i går så var Rita och jag på Papas Tapas och åt det är en liten restaurang som rymmer 30 personer mysigt inrett trevlig personal,väldigt populärt ställe måste beställa bord 2till 3 veckor före innan man ska dit. På Papas Tapas så serverar man små tapas rätter som finns i Spanien. Jag åt Vitlöks marinerade tigerräkor med aoli och vitlöksbröd och nästa rätt var klyftpotatis med två oxfile spett med aoli och grönsaker,det var så gott.Kommer ni hit till E-tuna så kan jag rekomendera dett ställe.I kväll blir det att titta på körslaget

Ha en bra eftermiddag och kväll

Av Lillis - 23 januari 2009 14:00

   I kväll ska jag och min väninna Rita gå ut och äta på

Papas Tapas.Vi har bestämt tidigare att en gång i månaden  ska vi frossa.I morgon berättar jag vad jag har ätit

Ha en bra och fin Fredag

Av Lillis - 22 januari 2009 17:09

London dimma över E-tuna på förmiddagen.Sedan har det varit full rulle hela dagen ,var ner och tränade på förmiddagen.Sen kom Peters förra flickvän och hennes lilla dotter hit hon är så söt det lilla livet.När H ändå var här så klippte hon klorna på lilla fröken Magnusson.Sedan så kom en kille från jobbet och hans fru hit det var så himla roligt att träffa dom,så nu vet ni vad jag haft för mig i dag,så nu ska jag snart sätta mig och ta det lugnt

Var rädda om er

Mat

Av Lillis - 21 januari 2009 11:59

 Nu är Marias vantar klara, men vad svårt det var att sticka på strumpstickor har aldrig gjort detta tidigare. På förmiddagen har jag gjort i ordning Porterstek.

I måndags när Peter och Maria var här så tyckte hon att jag kunde bjuda dom på mat och det skulle vara Porterstek hon älskar det. så nu kommer dom hit om några timmar  och får lite mat i sig, jag behöver ju oxå äta så jag inte faller ur.Det är så roligt och få rå om dom bägge två en stund

Ha en bra eftermiddag och kväll

Av Lillis - 19 januari 2009 17:00

 Snö blandat regn och grå kallt inte ett dugg roligt

I dag har mina bägge barnbarn varit hos mig ,Maria har gjort slingor på mig och Peter var här och berättade att han fått lägenheten som vi var och tittade på så det var roligt.Har inget mer att förtälja i dag.Vi hörs i morgon

Kram till er alla

Av Lillis - 18 januari 2009 15:09

 I dag har jag bara slappat,slöat och tagit det lugnt och tittat på reprisen av Körslaget som jag inte kunde se i går för jag hade främmande.

En trevlig kväll var det i går med god mat och goda vänner av bägge könen och sent blev det oxå,så i dag har Snuttan och jag sovit länge och i omgångar

Nu önskar jag er alla en bra söndag

Av Lillis - 16 januari 2009 13:59

 En mycket fin dag solen skiner och det är 10 minus ute, var ner en sväng på stan och tittade men jag hittade inget som jag ville ha.Gick i stället hem och städadet mitt krypin så i dag har snabeldraken fått visa vad han går för och resultatet blev ju ganska bra när det blev färdigt

I kväll är det Let's dance som gäller då sitter jag bänkad framför tv

Nu önskar Snuttan och jag er en bra fredag

Av Lillis - 15 januari 2009 13:22

 Var ner till Natilus en sväng på morgonen.Här snöar det lite lätt mellan varven få se vad det blir av det. Skulle fått hjälp av Maria med slingor i dag men hon ringde i morse hon har fått influensan så det får bli en annan gång

 Har varit med min väninna Karin och tittat på soffa åt henne och till slut så fick hon tag på en. Nu ska jag göra i ordning någonting att äta så man inte svälter ihjäl det vore ju synd.

Ha en bra dag och kväll alla mina vänner

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards