Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

Onsdag!

Av Lillis - 12 februari 2014 12:21

                          Oj vilken dag det var i går(tisdag) satt och tittade

                          på sprint för damer och herrar så spännande var

                          det som många av er vet så gillar jag skidor väldigt

                          mycket.

                          På eftermiddagen så fick jag främmande av Karin

                          som tittade över en stund, prat och fika blev det

                          så trevligt.

                          Nu under förmiddagen har jag varit till Carina och

                          fått håret färgat och även klippt så nu känner jag

                          mig som ny igen och det vill inte säga lite.

                             ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN ONSDAG  

 
 
Spanaren

Spanaren

12 februari 2014 13:12

Så vacker bild *tack*
Färgat nu igen ... här går det undan *ler*
Fasen vad det var spännande igår och vad jag skrek.
Hörde du om grannen som ringde poliserna för att deras granne skrek så mycket att de trodde hon blev mördad. När polisen kom så var hon ganska så skamsen grannen för hejat så mycket på ... minns inte om det var Kalla eller Hellner. Tur att man bor i eget hus. Ha det goaste vännen/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

12 februari 2014 19:05

vad trevligt att få gå och bli uppfräschad i håret :)
trevligt också med besök
vilken fin bild
önskar dig en fin kväll
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

12 februari 2014 23:27

Jag måste också ta mig i kragen och gå till frissan, det är ok i dag som det är om jag fixar till det lite extra varje dag, men detta extra orkar jag inte med så till vardags, det skall vara enkelt. Jag gillar också skidor och hockey bäst och det förekommer dagligen dessa dagar. Fint foto, tur att fåglarna har öppet vatten.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

13 februari 2014 11:54

Sv: jag vet nu inte om J tycker att det är så roligt att få en iPad, han har lite svårt för tekniken liksom :) men vi får se, han kanske klarar det galant
här är det blötsnö-igt idag :(
önskar dig en fortsatt fin dag
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

13 februari 2014 12:36

härligt att få bli ompysslad och fin i håret :)
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

13 februari 2014 12:58

Skidor gillar jag med. Och det har ju gått så bra nu med :)
Hoppas det fortsätter..

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
Carita Liljendahl

Carita Liljendahl

14 februari 2014 19:55

Ja, de här vyerna känner jag igen och jag tycker mer och mer om dem desto oftare jag besöker E:tuna!
Sverige har ju klarat sig bättre än Finland hittills i OS, om man ser till medaljerna, men jag hejar på bägge länderna :-)

http://debutsky.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards