Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 2 februari 2014

Grått och trist!

Av Lillis - 2 februari 2014 12:13

                             En grå och trist söndag, efter gårdagens regnade

                             så är det blött och så halt på vissa ställen, fick

                             hålla tungan rätt i mun när jag var ute och gick.

                             I går eftermiddag så kom barnbarnet Maria över

                             på en fika, så roligt och trevligt när hon kommer.

                             I går så tittade jag på Melodifestivalen och en av

                             låtarna som jag gillade gick till andra chansen.

                             Tittade ni och vad tyckte ni om det hela?

                              Visar en bild på snön som inte är vit längre.

                              ÖNSKAR ER EN BRA SÖNDAG  

 
 
ansepanse

ansepanse

2 februari 2014 12:40

vad trevligt att din Maria kom på besök :)
jo, nu är snön smutsig och våt
nej, jag tittade inte på melodifestivalen
önskar dig en fortsatt fin söndag
kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

2 februari 2014 14:57

Så ledsamt med regnet och + graderna nu, snart har vi barmark här och smutsigt är det, i skrivandets stund så är det +6* Altandörren har varit öppen i flera timmar, skönt att få vädra riktigt.
Jag tittade på Mellon i går, jag gillade Ellen och Helenas låtar bäst, Eliza’s låt var en typiskt dansbandslåt och skulle inte gå hem utomlands, men väl här i Sverige. Ja detta var vad jag tyckte om gårkvällens bidrag.
Kram min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

2 februari 2014 16:19

Samma gråa slaskväder hos oss. Såg på mello men tyckte väl att det var si så där. Ellens låt var väldigt fin. Funderar på en liten promenad men gruvar mig.
Ha en fin kväll.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Cina

Cina

2 februari 2014 16:51

Ja usch det är inget höjdar väder precis.
Vått o skitigt ute som bara den.
Ja jag offrade mig på att kolla på mello men näää fytusan inget för mig alls.
Så inte kollar jag något mer på detta.
Ska inte skriva vad jag tyckte för det vill nog ingen veta ;).

Ikväll kollar vi på farmen.

Ha en fortsatt fin söndagskväll min vän.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

2 februari 2014 18:03

Fin tunika!
18 åriga tjejens bit vara bara så bra.
Rätt låtar gick till A och B finalerna.
Jaså regnar det nu *usch*
Puss till Snuttan från oss och en kram till dig/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

2 februari 2014 20:47

Jag tittade också på melodifestivalen. För min del var det inte någon som direkt slet tag i mig. Men det finns som tur var fler delfinaler. Så min favorit kommer nog senare :)

Man får sätta på sig broddarna nu. Så man slipper halka omkull och göra illa sig.

Sv. Det luktade lite lakrits om ljusen. Men det kunde ha luktat lite mer..

kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

3 februari 2014 11:29

Sv: önskar dig en fortsatt fin måndag
här är det + 4,4 grader och snön håller på att töa bort alldeles, lika bra det, tycker jag
kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Lena Åhgren

Lena Åhgren

4 februari 2014 08:53

Hej!Jag tittade inte på melodifetivalen.Jag gillar inte de.Ja,vilket tråkigt och trist väder de är här.Trodde nästan att solen skulle kika fram idag.Ha en fin dag Lillis.Kramar

http://min-bloggis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards