Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 6 april 2013

Skön dag!

Av Lillis - 6 april 2013 13:04

                              Även i dag så har vi en skön dag med sol, allt blir så

                              mycket lättare och skönare när solen skiner, har nu

                              varit ut på en riktig långpromenad, satte mig på en

                              parkbänk och bara njöt av solen.

                              Ni som tittade på Let's dance i går, tyckte ni att det

                              var rätt par som åkte ut i går?

                              På min promenad så såg jag det första vårtecknet,

                              bilden blev inte så bra men jag visar den i alla fall.

                                 ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN HELG.  

 
 
Spanaren

Spanaren

6 april 2013 14:23

Första grönskan *så trevligt*
Både ja och nej om rätt par igår. Tyckte egentligen Anette. Attans vad dom hade spökat ut fina henne. Trevlig helg/ kram

Ps Röstade på Robban för alla ska ha en chans att få tvätta bort sin smutsstämpel. Dessutom så försöker han med alla medel att lära sig att dansa

http://spanaren55.bloggplatsen

 
Cina

Cina

6 april 2013 15:34

Både ja och nej på frågan, trodde nog Sofia skulle åka ut o även Anette.
Hellst ser jag ju att den där ROBINSON ROBBAN åker ut illa kvickt.
Men han blir nog kvar till slutet.
Kan bara tyvärr inte med hans arroganta sätt men det är vad jag personligen tycker.
Kommer bli en tuff omgång för de är ju duktiga nästan alla.
Hon som åkte ut tyckte jag nog var lite stel i kroppen för att vara så ung.

Ha en fortsatt fin lördag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

6 april 2013 19:17

här har det varit en kall blåst idag, inte skönt alls
nej, Robinson-Robban skulle åkt ut istället
kramar och en fin lördagskväll till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

6 april 2013 22:59

Nu har du hittat våren, vad är mera vår en vitsippor? flera är på väg ser jag, något smått spirar upp ur jorden. Undrar hur länge den tuvan skulle hålla sig om man tog upp den och planterade den inne i en fin skål, skulle göra sig fint på bordet.
Här finns det inga vårtecken ännu, men intill husväggen där solen ligger på börjar det bli bart, förövrigt har vi nog ca. 40 cm. där det är öppen mark. Det behövs många soldagar här innan det är vår på riktigt.
Hoppas du får en fin söndag / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

7 april 2013 12:41

Vi hade gäster så jag missade många av danserna men jag får nog säga att det inte var helt fel med den som åkte ut. Även om andra dansade sämre..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

7 april 2013 17:36

Några vårtecken har jag inte sett ännu men det kommer väl, det är ju så fina dagar nu

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

7 april 2013 18:30

Sv: snöar det hos dig idag??? det fastnar väl inte på backen bara? hoppas inte det
en fin söndagskväll till dig vännen
kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Annika

Annika

7 april 2013 19:49

Oj,oj så härligt med vår och vitsippor. Då vi kom hem dag så snöade det här???????? Då jag varit borta så vet jag inte ens vilka det var som åkte ut. Ha nu en fin avslutning på helgen. Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Malin

Malin

9 april 2013 06:45

Även om jag har svårt för henne så tyckte jag det fanns andra som kunnat få åka först! så det var fel för att vara 2a programmet!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards