Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Grattis!

Av Lillis - 2 april 2013 11:19

                             I dag så vill jag säga grattis till mitt älskade barnbarn Maria

                             som fyller 26 år, hoppas att din dag blir bra.

                            

                      Nu är påskhelgen slut för denna gång och det tycker jag är skönt

                      så allt blir som vanligt igen. Min påsk har varit bra jag har fått

                      träffat nära och kära och även några vänner.

                      I går eftermiddag så kom Rita över på en kopp kaffe och det var

                      så kul. I dag så började min dag med ett besök i tvättstugan och

                      när det var avklarat så gick jag ut på en promenad, det är väldigt

                      skönt i solen men i skuggan är det allt lite kylslaget.

                     NU MINA VÄNNER FÅR NI HA EN BRA OCH SKÖN DAG.

 
 
Spanaren

Spanaren

2 april 2013 13:39

Grattis till ditt söta barnbarn Maria ;.)
Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen

 
Cina

Cina

2 april 2013 19:32

GRATTIS säger jag oxå till MARIA.
Trevligt med lite fikagäster ibland.
Ha en fin kväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

2 april 2013 19:59

grattis till henne på hennes dag :)
Önskar dig en fin kväll!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

3 april 2013 00:51

Så roligt att höra att du haft en finfin påsk, samma här hos mig.
Vilket vackert långt hår ditt barnbarn har hon är så fin.
Ha en skön dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

3 april 2013 13:04

Har jag missat detta inlägg ? så fint födelsedagsbarn (barn och barn, var väll att ta i), en stilig dam rättare sagt.
Jamen, nog är det vår alltid, april är alltid en vårmånad även om den kommer sent i år.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards