Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Lillis - 12 juli 2012 13:32

                                   Sol och moln i en salig blandning och så himla kvavt ute.

                                   Aj,aj har fått så ont i Ishias nerven inte ett dugg skönt

                                   så nu har jag smort in mig med tiger balsam, och som tur

                                   är så vet jag att detta onda går över.

                                   Har nu varit till skräddaren och hämtat min klänning som

                                   dom skulle lägga upp så nu är den perfekt och lite längre

                                   fram så ska Maria sätta dit några vita pärlor i rosetten

                                   så då lyser det upp lite.

                                   Nu längtar jag till bröllopet så jag kan få andvända min

                                   Klänning ska bli så spännande.

                                    EN FORTSATT BRA TORSDAG TILL ER    

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards