Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

Regn och rusk!

Av Lillis - 20 oktober 2012 11:35

                                 Även i dag så har vi dåligt väder, ingen  höjdare men man börjar

                                 att vänja sig med allt regn.

                                 Men jag trotsade vädret och gick ut på en promenad och det var

                                även i dag väldigt varmt ute..

                                Just nu så håller jag på att förbereda för att göra Lasagne,

                                tycker att det är gott mellan varven.

                                Vad jag ska göra resten av dagen återstå att se kanske blir

                                det att gosa lite med Snuttan, får väl se vad hon är på för

                                humör för ibland så ska det vara på hennes villkor

                                 EN BRA LÖRDAG SKA NI HA OCH VAR RÄDDA OM ER.

 
 
Corina

Corina

20 oktober 2012 11:51

Här har vi en härlig och solig dag idag.....så länge det varar :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

20 oktober 2012 12:19

Lasagne låter toppen óch drick något gott till också/kram

http://spanaren55.blogg

 
ansepanse

ansepanse

20 oktober 2012 15:27

här regnar det också, jag var ändå ute i trädgården och krattade lite löv, jag hade förstås regnkläder och sydväst på
lasagne är gott :) här blir det klyftpotatis och fisk i ugn
kramar vännen och en fin lördagskväll till dig och Snuttan

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

20 oktober 2012 15:44

Regnar här också nu,men på förmiddagen var det regnfritt,men det berodde nog på att jag bar med mej paraplyet när jag var ute på promenad*skrattar*.
Önskar dej en fin kväll med lilla Snuttan....kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

20 oktober 2012 18:09

Regnat precis hela dagen hör oxå och det är så dötrist så jag får spader snart!
Vill göra massor men kommer mig inte för med något.
Tycker bara det är tråkigt!
Ha en fin kväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

20 oktober 2012 21:24

Här har man inget val. Spike vill ut och kissa var 4 till var 5:e timma. Bara bege sig ut oavsett väder. Som tur var så verkar han inte ha så mycket mot regn. Lasagne är jättegott!

Ha en fortsatt trevlig kväll..
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

21 oktober 2012 00:28

Ja fyyy sjutton för detta helvetes vädret rent ut sagt. Nu vill vi ha minst 1 - 2 veckor med härligt väder så vi kan få njuta. Innan den låååånga vintern kommer. önskar dig en god natt & tack för att du besöker mig. Snart är jag här var dag igen. Bara uppkörningen är avklarad så ska jag kunna vara lugn å på banan igen. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

21 oktober 2012 13:48

Väder är dåligt även i dag, tror jag inte kommer att vistas så mycket ute denna dag.
Ligger efter med att kommentera så nu sitter jag här vid datorn och njuter av era ord för dagen.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

21 oktober 2012 18:00

Sv: önskar dig en fin söndagskväll vännen
bamsekramen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Love

21 oktober 2012 23:12

Det räcker med att säga "det är väder" för alla vet att regtnet faller varje dag. Hur som helst så mår Leif bättre och jag med då. Vi var till Marieberk i går o handlade lite o fikade.
Promenera var inte att tänka på men Tony o jag går ju ut med hundarna har liksom inget val.
Har sett på Solsidan io Efterlyst i kväll och åt Kassler o potatisgratäng till. Skulle gärna haft lite vin till men inget på lager tyvärr.
Nu är det dags att släcka ner o sussa kudden.
Kramiz

 
Jessica

Jessica

22 oktober 2012 10:15

Ja usch för detta väder.... här är det bara skit också. ha en bra dag dock, =)

http://hhtp://www.trollfamiljen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards