Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Fin dag!

Av Lillis - 10 oktober 2012 12:18

                                  En vacker dag med sol har vi men nu känns det att det blir kallare

                                  för varje dag som går. Ha rvarit ute och gått över en timme och

                                  riktigt skönt var det. Blir inget foto i dag för jag glömde kameran

                                  hemma, så ni får klara er ändå.

                                  Sen jag köpte ny Tv för ett antal månader sen så har inte min

                                  DVD funkat men nu har jag fått hjälp med detta så nu kan jag

                                  åter titta på någon film mellan varven och glad är jag för det.

                                  På eftermiddagen så ska jag gå över till Anita en stund.

                                      EN FORTSATT BRA DAG ÖNSKAR JAG ER ALLA.

 
 
Spanaren

Spanaren

10 oktober 2012 14:07

Lyllo er som har sol ... den har inte visat sig på över en vecka *tror jag* Gråmulet idag med några plusgrader ... tycker det luktar snö men kan ha fel *ler*
Så bra att din DVD blev fixad! Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

10 oktober 2012 16:49

Ja idag har allt solen skinit här också.Men det är kallt och ruggigt emellanåt.
visst är det bra när man kan köra en film allt emellanåt. Ibland är det bara skräp på tv,då är det bra att ha en DVD.
Ha det gott min vän.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

10 oktober 2012 19:13

jo, det känns kyligt ute nu, vad bra att du har fått din DVD att fungera, håller med om att det är skönt att titta på något annat än bara det som kommer i tv:n, jag har köpt en HDMI-kabel så att jag kan titta på tv genom datan
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

10 oktober 2012 22:51

Är det sol och klart väder så kommer nattfrosten, andra natten här nu. Vilken tur att du har fått igång din DVD, det är inte så enkelt när man inte är tekniskt lagd, känner så väl igen mig. Här blir det sol även i morgon, men det torkar aldrig upp ute.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

11 oktober 2012 00:17

Det är mysigt att se en film nu i höstmörkret, så härligt att du fått igång dvdn :) Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

11 oktober 2012 01:14

Ja man får passa på att vara ute nu när det har varit soligt men ack så kallt. Det gäller å klä sig varmt å skönt.
Önskar dig en skön dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
attis

attis

11 oktober 2012 08:08

Gomorron vännen. Solen skiner så vackert här idag. Vad bra att din DVD fungerar igen då. Ha en skön dag.
Kramen

http://attisblogg.blogg.se

 
gertyg

gertyg

11 oktober 2012 10:58

Här har vi ett strålande väder idag, hösten är fin

http://prilyckans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards