Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

Torsdag!

Av Lillis - 4 oktober 2012 12:51

                                       Regnar från och till inte ett dugg skönt,men det är väl bara att

                                       göra det bästa av dagen.

                                       I natt så drömde jag om Tacopaj och när jag vaknade så var jag

                                       sugen, så det var bara att gå ut och handla det som saknades.

                                       Så nu har jag gjort klart pajen,så nu ska jag äta av den och

                                       njuta av bara sjutton.

                                       I kväll ska jag titta på Kockarnas kamp, tycker att det är kul

                                       att titta på när dom tävlar.

                                       Detta får bli mitt inlägg för dagen har inget att skriva om.  

 
 
Malin

Malin

4 oktober 2012 13:21

Hehe vilken smskig dröm, och den ser himla god ut den pajen :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

4 oktober 2012 14:48

Oj, bodde jag nära dig så hade jag nog ringt på för att få smaka din goda paj. Ha en fin kväll. Kramen

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Monica

Monica

4 oktober 2012 15:30

Tacopaj är gott och det finns en del olika recept som man kan variera med.
Jag tittar också på kockarnas kamp,tycker om matprogram.
Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

4 oktober 2012 15:32

Pajen ser så god ut. Visst har hösten vackra färger det bara sprakar av olika nyanser i träd och buskar, lite solsken skulle inte skada tycker jag.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

4 oktober 2012 17:05

Ingen dålig dröm du! Och vad smaskig den ser ut.
Ja idag har det regnat hela dagen faktiskt. Rätt trist.
Jag får önska dig en fortsatt skön innekväll!
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

4 oktober 2012 19:03

Tänka sig, det har inte regnat här i dag, x i taket. Skulle behövd att höströja ute men lusten kunde inte infinna sig i dag, hoppas det kommer flera regnfria dagar framöver.
Så fin din Taco paj blev, säkert supergod också. Gillar inte så mycket ”Kockarnas kamp”, men ”½-8 hos mig” missar jag inte.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

4 oktober 2012 19:28

åh vad gott :) här har det också regnat men lite sol mot kvällen hade vi
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

5 oktober 2012 08:34

Åhhh den såg god ut.
Tänk att man kan drömma o så får man det inte ur huvet.
Ja tittade oxå på kockarna och sedan på bagarna kl 21 på 7:an.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

5 oktober 2012 11:25

Så gott det ser ut ;.)
Det var länge sedan som jag gjorde detta ... tack för tipset!
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards