Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag!

Av Lillis - 14 februari 2012 09:54

                          

               I dag så är jag sprudlande glad, fick ett telefonsamtal i morse från min hyresvärd har inte

               fått något gjort i min lägenhet på dom 16 åren jag bott här, så i höst så ska jag få nya

               tapeter i hallen och även så ska dom lägga nya mattor i köket och hallen, så skoj det ska bli.

               Kl:13 så ska jag gå till Carina och klippa mig och när jag är klar så ska Maria,Carina och jag

               ut och äta lunch tillsammans ska bli så gott och roligt att träffa dom ett tag och även mysigt.

               NU ALLA MINA VÄNNER FÅR NI HA EN BRA ALLA HJÄRTANS DAG

 
 
Ruth

Ruth

14 februari 2012 10:32

Hoppas du får en fin "Alla hjärtans dag", det vet jag att du får när du skall ut och luncha med nära och kära. Fin i håret blir du också dagen till ära. EN STOR KRAM TILL DIG DENNA DAG !
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

14 februari 2012 13:57

Så roligt att du ska få lte nytt i din lägenhet,det blir frächt och fint ska du se.
Hoppas du får en riktigt trevlig eftermiddag med dina nära och kära.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

14 februari 2012 15:38

Ja et var vrkligen en ALLA HJÄRTANS hälsning..få FÖRNYAT i din bostad!!! Allting slits ju med åren..så det är alltid trevligt att få nytt!!!!
Kram oh ha en fin forsättning på ALLA HJÄRTANS DAG!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Cina

Cina

14 februari 2012 15:46

Önskar dig en fortsatt fin ALLA HJÄRTANS DAG!
Kramen.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

14 februari 2012 16:01

Det var ju jätte roligt att dom skall fixa till hos dig!!
Önskar dig en fin Alla hjärtans dag!!
Kram

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

14 februari 2012 17:50

Det var väl ett glädjande besked du fick. Så kul att du ska få det renoverat. Jag gläds med dej.
och fin i håret och luncha med dina nära och kära förgyller ju dagen ytterligare.
Jag fick ett meddelande från Lucas idag att han har fått en större lägenhet i Eskilstuna. Han ska bo på Järntorgsgatan.
Hoppas att du haft det bra nu då på ALLA HJÄRTANS DAG. kram min vän.

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

14 februari 2012 19:05

vad roligt att du får lite renoverat i din lägenhet nu :)
och så blir du fin i håret på ♥-dagen och ska äta lunch med vänner, supertrevligt
en fortsatt fin ♥-dag till DIG MIN VÄN - bamsekramen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

14 februari 2012 19:07

Vad roligt att få renoverat.Hoppas du får en fin alla hjärtansdag med dina vänner.
Kramen

http://annemon.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

15 februari 2012 09:26

Jag blir så glad för din skull.
Att få nytt hemma är ett verkligt lyft. Bara att byta gardiner gör att man mår bättre. Men nya tapeter och golv......
Ett riktigt lyft.
Goa kramar till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

15 februari 2012 10:38

Kul med renovering allt blir så frächt.
Hoppas du hade en fin Alla Hjärtans dag.
Du skickade så fint på Facebook
Hoppas din dag blir solig och fin
kramen Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards