Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Lördag hela dan!

Av Lillis - 11 februari 2012 12:20

                               Härom dagen så planterade jag ju om mina pelargoner i dag på morgonen

                               så tog jag mina andra blommor så nu är det avklarat för denna gång,

                               känns så skönt att ha det klart. Har varit ute på en riktig långpromena

                               och det var så skönt och så får man även rensa knoppen lite och det

                               behövs ibland. Om någon timme så ska jag följa med Kate till Stadsparken

                              hon ville gå ner och mata änderna och dom behöver ju verkligen lite mat.

                              I morgon så tar jag lite ledigt från bloggen känner mig inte så motiverad

                              just nu med bloggen men får hoppas att det kommer tillbaka, för jag

                              behöver ju er alla som sprider så mycket glädje och som betyder mycket

                              för mig, kanske har jag hamnat i en liten svacka det får vi hoppas.

                                 HA EN SKÖN OCH BRA LÖRDAG OCH TA HAND OM ER.

 
 
ansepanse

ansepanse

11 februari 2012 13:00

vad skönt med långpromenad :) jag ska strax ut med vovvarna
det är inte alltid man känner för bloggandet, då ska man vila
ha en fin helg - bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Yvonne R

Yvonne R

11 februari 2012 14:44

Underbar toppbild på din fina katt!!
Ibland så är man ju inte så motiverad att skriva i bloggen samma tycker jag.
Tänk när man kan ställa ut pelargoner igen..jag längtar :)
Go helg, kram

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

11 februari 2012 15:25

Här är det rätt så midväder i dag, bara -2* men fy vilken isig snålblåst, inte skönt alls så jag föredrar att sitta inne och mysa i värmen. Gubben tittar på TV och idrott, en hel sport dag och kväll för gubben Bäck, ja vi har alla våra nöjen. Matar fåglar när jag har varit till torget, konditoriet ger alltid fågelbröd, fritt fram att hämta i en stor korg. Matar fåglarna när jag trampar hem, måste ju över bron och där är det alltid sjöfåglar, inte så mycket mat för dom nu så det tackar dom för, dessa stackare.
Ha en fortfarande fin helg vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

11 februari 2012 17:03

Skönt med en promenad, gjorde ett försök men det blåste så kallt.
Ha en riktigt bra helg och go kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

11 februari 2012 17:22

Det är inte alltid man känner för att blogga,så ta du en paus ibland som jag gör.
Jag blev så glad för dina trösteord idag som du skrivit på min blogg. Jag tycker det är så skönt att skriva av sig sin ledsamhet. Det behovet har jag. Ja synd att vi inte bor närmre varann så vi kunde prata du och jag. Får se om jag kommer till Eskilstuna på ölprovning framledes. Lucas har bjudit in mig.Men gör jag det så måste vi träffas.
Kram och ha det skönt i kväll.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

12 februari 2012 11:53

Att änderna får mat är jättebra. Nu är det lite svårt för dom att hitta mat naturligt.
Ibland behöver man lite paus. Hoppas motivationen återvänder..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

12 februari 2012 13:22

Näää då på måndag är du här igen det vet jag ;)
Kram på dig!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

12 februari 2012 15:19

Så duktig du har varit :) Hoppas helgen varit bra för dig!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

12 februari 2012 15:51

Sv: en fin avslutning på söndagen önskar jag dig vännen
bamsekramen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

12 februari 2012 16:26

Ibland behöver man pausa lite på bloggandet eller bara vara borta från datorn ett tag så känns det bättre.Återkom när när du känner för det.Idag har det varit en kanon dag ute.
ha de gott kramen.

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards