Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Fredag igen!

Av Lillis - 3 februari 2012 12:34

                                         Burr sa Kasper när han såg en naken häst, vad kallt det var ute.

                                         I morse var det -12 grader här men jag vet att det finns dom

                                         som har mycket kallare, men för mig är -12 grader mycket och

                                         jag är väl ingen älskare av när det blir så kallt. Har varit ut och

                                         handlat lite mat inför helgen för äta måste man ju göra.

                                         En lugn fredag blir det hos mig och Snuttan, blir väl och titta

                                          på tv och njuta av lugnet, tänker hålla mig inne resten av dagen

                                             EN BRA OCH SKÖN FREDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

 
 
Cina

Cina

3 februari 2012 13:41

Kan bara hålla med om att det är alldeles för kallt i min smak med.
Usch jag skall heller inte gå ut mer idag och jag tror banne mig jag stannar inne hela helgen oxå.
Ha en fortsatt fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maggan i Finspång

Maggan i Finspång

3 februari 2012 13:47

Ja lite väl kallt det tycker också jag.Hjälper inte att solen skiner. Den "rår" inget nu.
Önskar dig också en trevlig helg!
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

3 februari 2012 14:00

Ja det är skönast att vara inne "i stugvärmen" när det är så kallt ute!!!
Önkar dej en fin fredagkväll!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

3 februari 2012 15:18

det är väl skönt att bara ta det lugnt också
ha nu en fortsatt fin fredag - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

3 februari 2012 22:53

Det biter i kranen när man är ute. Var till torget med cykel i dag, kikade in i olika affärer, när jag skulle hem så var ena handsken borta, gick tillbaka där jag hade varit men hittade inget. Det var bistert att trampa hem med en vante i -8*, fasiken vad jag frös.
I kväll hade vi fredagsmys framför TV utbudet.
Ha en fin lördag och helg.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

3 februari 2012 23:00

Nä, jag är inte heller någon fan av den här kylan. Kallt som bara den är det. Halt med. Så många olyckor det varit runtomkring idag.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
annemon

annemon

4 februari 2012 07:42

Håller med dig lite för kallt för min smak,längtar till våren så man kan få sitta och fika ute och mysa i solen.
Ha en bra dag.
kram

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards