Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Måndag igen!

Av Lillis - 23 januari 2012 11:24

                                       Nu på morgonen så var det åter dax för tvättstugan och

                                       även ett motionspass, för er som inte vet så bor jag i ett

                                       hus utan hiss och jag bor på tredje våningen så det blir

                                       en hel del spring upp och ner, det är ganska så jobbigt.

                                       Fick i går ett recept från Cina på Kebabgryta som lät

                                       så himla smarrigt och gott så det ska jag göra i ordning

                                       lite senar, ska bli spännande att se vad smakar.

                                       I går eftermiddag var jag och Kate ute på en promenad

                                       och då kom jag ihåg kameran så några bilder blev det allt.

                                        NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA OCH SKÖN MÅNDAG.    

 
 
Lena

Lena

23 januari 2012 13:50

Lite snö där,här vräker det ner nu.
Ha det gott!
Kram

http://bilderblogg.bloggplatsen.se

 
irja

irja

23 januari 2012 17:37

Good eftermiddag min vän ,
Ser att ni har fått lite snöpuder på marken, men ni får väl inte behålla snön så länge till, innan fru TÖ kommer och borstar bort all igen med sin kvast, Men det blir ju lite ljusare ,,,, dagarna blir ju ljusare och snart har ni ju vår .... SNÖN har vräkt ner här efter jul nu var eviga dag, så visst har vi snö så de räcker till och blir över,,,Utförsäljning av snö, rear billigt,,, LER Har det gott min kära vän,JA jag kommer tillbaks till blogget, bara jag blir frisk, just nu för mycket och det blir jobbigt, och jag vill inte bara skriva om min sjukdom, det blir för tjatigt,,, det är väl bättre med en gladare Irja. eller hur ??? ...........har inte glömt bort dig,,, KRAM IA

http://40-talisten. bloggplatsen . se

 
Monica

Monica

23 januari 2012 17:48

Jag har tvättat idag också,men jag får ingen motion i några trappor utan då får jag gå ut på promenad,men det är så jäkla kallt ute nu så det är skönast inne.Nu ska jag strax sätta mej vid tv:n och titta några timmar....halv åtta hos mej börjar ju ikväll med nya avsnittså det ska jag titta på bland annat.

kram på dej min vän!

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

23 januari 2012 19:18

då förstår jag att det blir en del motion när du ska tvätta
jättefina vinterbilder
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

23 januari 2012 22:24

Nog får man motion av att springa i trappor, har man starka ben så får man starka benmuskler och det är positivt. Men promenadvägen på fotot ser mysigare ut. Vad tycker Kate om snö ? något nytt för henne. Gillar fotot med gräset som vajar i snön, riktigt efecktfullt.
Ha det gott //
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

24 januari 2012 01:38

ja tänk att dte i allafall är lite vitt på marken, både i Esksiltuna och även i Kolsva. Det blir i allafall ljusare ute på marken. Är nu i E-tuna...jobbar 2 nätter..så jag åker hem til Kolsva på onsdagmorronen...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

24 januari 2012 08:52

Ruth, Kate gillar snön och hon tycker att det är så fint

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

24 januari 2012 11:12

Kebabgrytan ser jättegod ut....håller med dig.

kram

 
annemon

annemon

25 januari 2012 06:54

Gillar dina bilder, att springa i trappor är också motion men jobbigt, ha de gott.kramen

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards