Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Tisdag!

Av Lillis - 3 januari 2012 12:10

                                  I morse när jag vaknade så var jag så täppt i näsan och rosslig i halsen

                                  att jag nästan inte kunde andas.

                                  Så det var bara att traska ner till Apoteket och köpa Kaloba så nu

                                  hoppas jag på att ett under ska ske så jag slipper att bli förkyld, har

                                  ingen lust med det.

                                  Tyckte även att det var lite småkyligt ute.

                                   Har ni sätt vad grönt vi har det i början på denna månad, det är helt

                                   klart upp och nervända världen vi fått nu.

                                          ÖNSKAR ER ALLA EN BRA DAG  

 
 
Margit

Margit

3 januari 2012 12:59

Inte kul att du nu blivit så förkyld!!! Hoppas att KALOBA hjälper dej!! Du får berätta för oss..då ksnske man ska köpa hem..och ha vi behov....
Fin bild från STADSPARKE..men visst saknar man snön...det vita...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Cina

Cina

3 januari 2012 14:31

Var ju det jag hörde igår att du skulle bli förkyld. Hoppas att du nu slipper få det när du börjat äta kaloba. Sari började ju den dagen hon kände av förkylningen o på 2 dagar var det borta och jag har träffat henne idag o hon är inte ett dugg fosslig snuvig eller hes. Så hon började ju i tid.

Krya på dig min vän!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

3 januari 2012 15:40

Här sliter alla snömängder ont på alla kroppar och jag läser att vi ska få ännu mera snö. Snöat massor sen igår natt och vi har verkligen snö så det räcker till er också ;.)

Min kropp är trött och sliten.

Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

3 januari 2012 15:43

stackars dig, hoppas att medicinen hjälper så att du slipper ifrån förkylningen
ja, inte tror man att det är i början på januari den bilden är tagen
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

3 januari 2012 16:21

Så fin bild du tagit,ser ju jätte fint ut.Men visst är det konstigt ingen snö när det borde vara det.Hoppas detta preparat hjälper dig så förkylningen backar.
Ha en fin kväll.
Kramen

http://annemon.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

3 januari 2012 16:21

Hoppas att inte förkylningen bryter ut nu då när du har köpt hem kaloba.Jag har aldrig hört talas om det förut,men det låter som det är bra.
Inget vidare väder,det blåser och regnar här hos oss så man har det bäst inomhus.

Ha det bra...kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

3 januari 2012 17:00

Hoppas att du frisknar till fort.
Jag har aldrig provat Kaloba, funkar det?
Javisst är det knepigt att det är så grönt nu.
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

3 januari 2012 18:36

Hoppas kaloba hjälper dig !, jodu visst är det sne vriden tid nu när man ser hur grönt det är på vissa stället!
Hoppas du får en trevlig kväll!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

3 januari 2012 22:34

Hoppas du vaknar upp i morgon och mår bättre. Jag brukas köra med Experitox (tror det stavas så)när förkylning är på väg och för mig funkar det.
Just nu är det snöblandat regn som kommer ner här och Gaius fick ha regntäcke på sig ute. Blöt hund i sängen är inte kul. Katterna har i alla fall vett att hålla sig inne och gå på lådan.
Har sett på Kronjuvelerna och snart är det nanni natti här.
Kryapådigkram och suss gott!

 
Maria

Maria

3 januari 2012 23:40

Med dunder medicin så blir du säkert kryare i morgon. Här blåser å regnar det som bara den jag hoppa inte Emil kommer hit.
Kramizar å krya på dig

http://torparmor.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

4 januari 2012 00:07

Hoppas dessa piller hjälper även på dig så du kan "mota Olle i grind" som man säger. Ja nog frodas grönskan hos dig, växterna tror nog det är våren.
Natti, natti min vän, nu skall jag sova.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

4 januari 2012 08:20

Vackert kort du visar vännen !!! Jag är glad att det inte är en massa snö. Ju kortare blir vintern för den förskjuts ju inte.
Ha det gott min vän !!!
//kramen från mej !!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

5 januari 2012 10:49

Hoppas att du slipper bli sjuk som jag. Det är inget kul kan jag tala om. Hoppas att det du köpte hjälper....

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards