Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Konstigt väder!

Av Lillis - 29 december 2011 12:11

                               Under morgontimmarna så har det regnat från och till och nu har det

                                oxå börjat att blåsa som sjutton igen, blir inte klok på detta väder

                                vi har.

                                Nu har jag varit ner hos Carina och klippt mig, så nu ser jag skaplig

                                ut igen. När jag kom hem så tog jag och färgade håret.

                                På eftermiddagen som kommer Karin hem till mig, ska hjälpa henne

                                att färga håret och så blir det oxå en liten pratstund.

                                Nu till lunch så ska jag ta det sista av skinkan och göra lite pytt

                                och det ska smaka bra.

                                                  EN BRA DAG TILL ER ALLA

 
 
Maggan

Maggan

29 december 2011 12:54

Inget regn här,men blåser somattans gör det.Solen tittade fram en mycket kort stund.
Men jag håller mig ju inne o kurerar mig.
Visst är det härligt att få göra sig fin i håret. Man mår så mycket bättre av det,men går man ut står ju håret rätt opp som sn tuppkam. Så frisyr behövar man inte ha. Bara lite rufs!!
Ha det gott Lillemor. Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

29 december 2011 12:54

här stormar det ordentligt idag och regnar gör det också :(
jag ska också färga håret men det blir inte idag
kul med pratstund :)
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

29 december 2011 17:11

Ja vi har sånt knäppt väder ? :S .. hoppas du vart nöjd över håret,kan tänka mig att du blev kanon fin :D
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

29 december 2011 18:25

Även vi har gjort slut på skinkan idag gjorde en gratäng med lite vitlök i plus skinkan i tärningar blev super gott.
Ett riktigt blåsväder var det när vi var ute och gick, men inga kalla vindar,så härligt att få fixa till håret och med lite färg på det så blir man nöjd.
Kramen.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

29 december 2011 22:18

Så nu är du nyårsfin i håret också, så fin du blir på Nyårsafton, hur/vart skall du fira då ?
Vi har sluppit blåsten i dag det är jag glad för, men + grader har det varit även i dag, helt knäppt är vädret här uppe denna vinter, skall aldrig ta något för givet mera, nästan barmark och bara is.
Kram min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

30 december 2011 08:25

Hej svejs i lingonskogen :-)
Kom säkert 1 dm snö igår och nu snöar det igen.
Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

30 december 2011 10:02

Ja vädret är verkligen besynnerligt...För några dar sen..när det var + 9..så kändes det som "påskväder"....
Ja, färga håret, det är skönt...så man känner sig "yngre"...jag kommer att fortsätta med et, många år till....
Önskar dej en fin fredag..helg!!!

Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards