Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Tisadag

Av Lillis - 20 december 2011 13:10

                            I morse så ringde Kate och ville följa med mig ut och det är klart

                            hon fick, så nu har vi varit ut en sväng var även med henne så hon

                            fick handla hem lite saker.

                            Blött och slaskigt är det på vissa ställen, men än så länge så har vi

                            snö kvar.

                            När vi kom hem så mötte vi Hasse som varit upp hos mig och var

                            kaffesugen, så det var bara för honom att följa med upp och få

                            sitt kaffe.

                            I går så var jag och köpte mig en kjol, är ju en sådan person som

                            trivs bäst i långbyxor, men nu tänkte jag att det kunde vara

                            roligt att piffa till sig lite i jul

                               Nu har jag inget mer att förtälja men vi hörs i morgon

                                   EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA  

 
 
Maria

Maria

20 december 2011 14:08

Skönt med lite snö, vi har ett tunt lager men ljusare blir det. Har varit iväg o handlat lite köpte en färdigkokt skinka så nu skall den i ugnen. Lika med mig går helst i byxor men nån gång får man ju göra sig fin, du kommer bli julefin i kjolen med nåt snajsigt till.
Jag Önskar dig en jätte fin julhelg och
sänder med en stor julkram till dig från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
Yvonne R

Yvonne R

20 december 2011 16:50

Jag går mest i byxor också men när man har kjol känner man sig lite extra fin :)
Blötsnö här som nog är borta imorgon
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Spanaren

Spanaren

20 december 2011 18:02

Snygg kjol.
Ska du ha röda strumpbyxor till ... nu när det är jul?
Finns så häftiga strumbyxor i år.

Jag köpte mig en klänning för ett tag sedan och köpte strumbbyxor till. Funderar på ännu tjockare strumpbyxor och så kan man även ha leggings till klänningen.

Är också en byxmänniska för det är bäst för kroppen när man har värk. Men att ha leggings eller tjocka strumbyxor till ... då blir det bra ändå för kroppen.

Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

20 december 2011 18:50

En till som travar runt i långbyxor som man trivs bäst i.
Du kommer att bli julfin i kjolen och något mer därtill förstås.
Sillen inlagd och klar.
Tråkigt med detta slaskande ute.
Ha en fin kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

20 december 2011 21:38

Jag trivs också bäst i byxor men ibland är det kul att piffa upp sig lite med en kjol. Snygg en har du fått tag i med. På julafton ska jag nog slänga på mig en kjol..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ninz

Ninz

20 december 2011 22:10

Här är en till byxmänniska, trivs mycket bättre i dem å det är så mycket friare att röra sig :) Men kjolen du köpte var jätte snygg! Hoppas du kommer att trivas i den, för den var snygg :)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

20 december 2011 22:16

Vad fin och den ser så skön ut.
Ha det gott min vän.
Kram!

http://bloggen.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

20 december 2011 22:55

Jag har flera kjolar som bara hänger, är också en byxmänniska, det är bekvämast att ha på sig. När jag tittar på din nyinköpta kjol så tänker jag tillbaka på 60 talet, då var sådana kjolar så poppulära, hade sådana i fler färger. Allt som har varit av mode kommer tillbaka igen, roligt tycker jag. Hoppas du kommer att trivas i din ny stass.
Tur att ni har fått behålla lite vitt på marken, det skapar julkänsla.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

21 december 2011 00:27

Jätte fin kjol,ser ut att vara härligt material!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

21 december 2011 00:40

Ytterlige en som går i långbyxor.
Minns inte när jag hade kjol sist!
Tycker det är ett plagg som är bekvämast att röra sig i.
Har funderingar iaf på att köpa
ngn fin kjol framöver.

Fin kjol du köpt dig.

Kram/

http://gunillaskatter.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

21 december 2011 10:32

vad roligt för dig med sällskap både på promenaden och till kaffet :)
jag trivs också bäst i långbyxor, fin kjol
kramar och en fin dag till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

21 december 2011 15:48

Snygg kjol den blir bra i jul o nyår!
Kramen min vän!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards