Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Vilken dag!

Av Lillis - 8 maj 2011 14:46

         Soligt och fint väder, vad kan man mer begära.

         Tagit en cykeltur ut till Vilsta som är en stor Camping

          och badplats här i stan. Min dotter Carina och hennes

         sambo har sin Husvagn där, så jag blev bjuden på mat

         och har setat och solat min bleka lekamen där, så härligt

         men vad solen tar det brinner i skinnet, konstigt att man

         aldrig lär sig att ta det lugnt med solen.

         På väg ut till Vilsta så to jag detta foto

         En fortsatt bra dag till er alla  

 
 
Lena

Lena

8 maj 2011 16:09

Ett sånt fint foto.Ja, passa dig så du inte bränner dig,det går snabbt.
Kramen från Lena
Ha en bra kväll vännen:)

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

8 maj 2011 16:13

Usch varför sitter du i solen så länge för???
Akta dig så du inte bränner upp dig det är tusan inte skönt!

Kanon fint foto du tagit!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

8 maj 2011 16:37

Nej man lär sig aldrig. Har gjort samma sak.Men man längtar ju efter att få lite finare färg i fejset.
Och vilken underbar dag det varit.Jag tillbringade min med stavgång på fm och fika med barnbarnen på em i det gröna.
Ha en fortsatt skön kväll nu min vän. Kram.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
e-k

e-k

8 maj 2011 17:47

Det låter som du haft en härligt skönt avslappnande dag.

Önskar dig en sådan fortsättning

http://www.steeperz.com

 
Anita

Anita

8 maj 2011 18:15

Jaa, att man aldrig lär sig att solen tar den här årstiden på en vintertrött hud.
Jättetjusig bild du tagit och sen låter det mysigt med ditt besök vid Carinas husvagn. Hoppas nu bara att du slipper få ont av solbrännan.
Stor kram från mej !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

8 maj 2011 20:47

Du som jag har haft en bra dag men jag håller mig från solen. Bränd dig inte nu för vårsolen är stark
Va fint träden speglar sig i vattnet.
ha en go måndag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

8 maj 2011 23:29

Ojoj sitt inte för länge i sträck i solen,så du inte råkar ut för det som hände mig förra sommare. 2a gradens brännskador i hela ansiktet och på armar,efter en utedag med gassande sol. Var inte skönt vill jag lova,fick dras med det upp till 4 veckor,först vaknade jag dagen efter o var helt uppsvälld i ansiktet,kunde knappt få upp ögonen,sen stegvis kom blåsorna som sedan vattenfylldes och till slut var jag gul/svart i ansiktet :/ ... Fick ligga med en blöt handduk på ansiktet dagarna långa,läkarna visste inte riktigt om jag skulle behöva skickas vidare till hudkliniken.. har fått stränga order om att aldrig mer sola ansiktet för då riskerar jag att bränna sönder mig igen,och även få vita stora fläckar och det vill man ju inte ha :/ så blir en rolig sommar för mig,försöka undvika solen så mkt som möjligt

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

9 maj 2011 09:50

Så vackert det är när vattnet är som en spegel.
Den bilden har du lyckas med.
Vilken trevlig helg du har haft.
Ha det gott och fortsätt med att ha lika trevligt.
Kramar från mig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

9 maj 2011 10:57

Vilken fin bild du tog på din cykeltur.Skönt att kunna ta sin cykel och trampa iväg i det fina vädret.Jag ska snart ta min cykel och åka ner och hämta Abbe,men cykeln får stå kvar där nere och sen går jag med Abbe i koppel hem.

kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards