Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Blåsigt

Av Lillis - 7 april 2011 11:49

   Efter en regnig natt och mulen morgon så försöker solen leta sig fram

   mellan molnen. Det blåser som bara sjutton ute.

   Fortsatte att leta efter rumsgardiner i dag,och kan ni tänka er att i

   dag så hittade jag dom, men så typiskt dom fanns inte hemma i Panel

   så nu skulle dom beställa åt mig så i slutet på nästa vecka får jag

   gardinerna. Men det gör inget då hinner jag tvätta av fönstren i lugn

  och ro.

  Nu ska jag gnälla lite, känner mig trött och sliten men jag förstår inte

  varför, kanske så behöver jag gå på en hälsokontroll.


                        DRÖM OM MORGONDAGEN.

                                MINNS GÅRDAGEN.

                                   LEV I DAG.

    En bra dag till er alla      

 
 
Monica

Monica

7 april 2011 12:23

Samma väder här idag som hos dej,men något regn inatt har vi inte fått.
Det är kanske vårtrötthet du lider av.

Önskar dej en fortsatt bra dag!


Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

7 april 2011 12:55

oj vad mycket fint du har tagit bilder på, ja, vännen gå och undersök dig så att det inte är något, bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

7 april 2011 15:40

Du fejar nog på så att du blir trött ;.)
Många känner av våren genom trötthet och depp och allt vad det kan vara ;.)
Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
susann

susann

7 april 2011 15:48

Hejsan!
Kikade förbi och fick se dina härliga foton :)
Gott nu när våren är på väg :)
Ha en fin dag

http://sannadiarie.wordpress.com

 
solan

solan

7 april 2011 16:37

Men så snöfritt det är hos dej
Vi har en hel del snö kvar men den krymper för var dag.
Sol å blåst här i dag,varit ute på en blåsig men skön promenad.
Adam är bättre i dag så nu verkar den eländiga magsjukan har släppt ....
Kramen!!

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

7 april 2011 17:12

Samma här, regnig natt & nu blåser det satan. Lille Tott blåser nästan iväg, så det är bäst å ha koppel på grabben =) Han är så söt när han sover *puss* Har ännu inte sett några tussilago här hemma, jag är väl sist som vanligt på att se dem hahaha
Kramen till dig vännen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Gunilla

Gunilla

7 april 2011 17:25

Hej på dig
Ja här blåser det oxå, nästan så man tror det är höst istället.
Gick en liten promenad för att få lite frisk luft iaf i solskenet.
Blåser ungefär 26 m/s
hoppas det blir mildare blåst i morgon.
Skulle bli sol då oxå.
Tassekram
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Calma

Calma

7 april 2011 22:10

Hej på dej
Åhhmdå har du något att vänta på,
kanske tvätta fönstren både en o två ggr,
annars kan du gärna få komma hit,bara ca 10 eller nåt kvar,
Fin bild
kramen från Calma:=)=

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

8 april 2011 00:14

Ser att du har fångat våren på foto, här är det inga blommor ännu, men snart vill jag tro. Kraftfulla vindar här också i dag men solsken och fint. Så kul att du hittade gardiner som du gillade.
Natti, natti vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

8 april 2011 07:16

Gomorron! Kul att du tittade in på min blogg. jag ser att du är och hälsar på i andras bloggar och är nog lite nyfiken på dig.
Visst har jag en fin bloggsida. Men den har vår vän Ruth hjälpt mig med.Och du,din sida är ocks jättetjusig.
Ja nu håller jag på att packa för att åka till Linköping för några dagar.Idag är det ju fint soligt väder här,mot igår då vi höll på att blåsa bort.
Nu ser jag fram emot att du tittar in till mig ibland eller?
Nu vill jag önska dig en skön helg!

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

8 april 2011 07:32

Vad roligt att du hittat gardiner som föll i smak. Ibland så har man turen. Jag är också trött men har ju haft influensan så det är ju inte så konstigt men du ska se att när du får lite sol och värme till helgen så kommer "sprittet" i kroppen också men det är aldrig dumt att undersöka sig.
Stor kram vännen !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
attis

attis

8 april 2011 09:44

Hej vännen. Detta knä gör mej galen snart. Måste ta och kolla upp vad det är. Jag blir alltid väldigt trött på våren. Du borde kanske gå på en hälsokontroll för säkerhets skull. Vad skoj med nya gardeiner :) Jättefina bilder. Ha en toppenfredag.
kramen

http://attisblogg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards