Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Min tisdag

Av Lillis - 22 februari 2011 17:01

 Så här har min tisdag sätt ut. Började dagen med ett tvätt pass.

Där efter så gick jag hem till mitt barnbarn Maria, har lovat att hjälpa henne

att packa hon ska flytta i hop med sin pojkvän. Hon har ju haft en etta förrut och nu har dom fått en trea, Vi packade allt porslin och drog på en vagn, hon flyttar bara rätt över gatan så det är ingen lång väg men det tar ju sin lilla tid. I morgon arbetar hon halva dagen så då går jag till nya lägenheten och grejar lite åt dom

Nu ska jag bara slappa och ta det lugnt. Jag kanske ska säga att jag tycker det är kul att hjälpa till

En bra kväll till er.

 
 
Cina

Cina

22 februari 2011 17:12

Bra att du skrev ett inlägg så jag vet att du står upp idag! Trodde nästan ett tag att du låg idag efter som du var till tandis igår.
Men nu ser jag att du lever och har det gott vännen.
Visst e det väl bra att man kan hjälpa till det man kan och orkar!

Ha en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

22 februari 2011 17:14

Så snäll du är som hjälper till :) Kul för henne att flytta i hopp med i kärlek :)! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 februari 2011 18:27

vad kul att få vara med och hjälpa till med flytten
ha en fin kväll vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Sussi

Sussi

22 februari 2011 20:57

Vad kul för henne att flytta ihop med pojkvännen. Och att få så stort..

ha en trevlig kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

22 februari 2011 21:40

Tittar in och säjer god natt!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 februari 2011 22:40

Ett bra betyg att du är i farten, hade du inte fått sova i natt för din käke så har du inte orkat jobba. Du är snäll som hjälper ditt barnbarn med flytten.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

22 februari 2011 23:37

Gullig du är som hjälper till, det är alltid uppskattat när omgivningen finns där för en =)
Sv; Dagarna kommer jag att få på ett eller annat sätt, pengar eller ledighet. Jag hoppas verkligen på det sistnämnda =) Vill inte ha pengarna, vill vara ledig för det jag är värd!
Kramen till dig vännen =)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

23 februari 2011 01:09

SÅ roligt för dem...att flytta ihop!!! och så bra att du kan och har möjlighet att HJÄLPA dem också!!! Mycket jobb med att flyyta! Skönt att "bara" flytta över gatan!!!!
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Maria

Maria

23 februari 2011 11:13

God förmiddag på dig kära du!
Här skiner solen idag o det är jätte fint ute men kallt. Det är gott när man kan hjälpa till o dom som får din hjälp är nog också tacksamma. Vet ju själv att det är skönt med ett handtag när man flyttar. Ja nu börjar det bli fint här i mitt torp och imorgon bär det iväg till Göteborg o de ser jag fram i mot för det börjar bli tröttsamt o vänta.
Kramizar från Maria

http://torparmor.blogspot.com

 
Lena

Lena

23 februari 2011 12:30

Så snäll du är.Javisst är det kul att kunna hjälpa till.Kul för din dotter.
Många kramar
Sköt om dig!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards