Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 22 december 2010

Kallt som sjutton!

Av Lillis - 22 december 2010 08:22

 -18 grader nu på morgonen och det snöar lite lätt.

 Nu på morgonen har jag lagt in sill, längre fram på dagen så ska jag griljera skinkan, ska bli gott att ta sig en skink smörgås i kväll

 Nu blir det att klä på sig ordentligt och gå ut och handla det sista i matväg och det mästa har jag hemma

Julafton ska jag fira hemma hos Carina och hennes sambo Jarri med nära och kära, synd att inte Liselotte med man kommer hem men jag fick ju träffa dom i söndags och man kan inte få allt

Önskar er alla en bra dag

 
 
junitjej

junitjej

22 december 2010 09:04

Ja, nu är det bra kallt!
Jag passar på att önska dig en GOD JUL!

http://junitjejen.se

 
Sussi

Sussi

22 december 2010 10:03

Usch ja. Nu är det riktigt kallt. - 20 hade vi här i natt och i morse.. Brr!!

Synd att du inte kan fira jul med båda dina döttrar men sånt är livet..
Inte alltid som man vill! ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

22 december 2010 10:49

Ser att du har också jobbat med julförberedelser!! Och det gör vi nog alla, just nu i dehär dagarna. OCh jag tycker att det SKAPAR JULSTÄMNING...när man gör det!
Kallt!!! - 25 här i Kolsva nu på morronen! Burr! Men vi ska snatt åkat till "värmen" i Eskilstuna. Nyss pratat med min Maris...och hon hade endast - 17...så det är skillnad...
Kram till dej vännen!!! Önskar dej en bra dag!!!

http://margitholm.blogg.se

 
solan

solan

22 december 2010 11:47

Kallt är bara förnamnet.Du har ju rena vårtempen hos dej min vän,här är det - 35.....
Önskar dej en riktigt GOD JUL. Julkramen :)

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

22 december 2010 12:01

Här har vi bara -7 grader idag till skillnad mot -22 i går kväll, lite lätt snöfall tidigare på förmiddagen.

Ha en bra dag!

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 december 2010 17:23

nej, man kan inte få allt, det såg du ju in min blogg, men det blir säkert bra även för dig vännen
och GOD JUL på dig också
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Glimz

Glimz

22 december 2010 22:03

Även om man inte kan få allt, så kan man få önska sig det, det är inte fel :D :D
Det var underbart att återfå sina handskar *lycka*
Kramen!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

22 december 2010 23:12

Nej allt kan man inte få men önska kan man göra. Jo tack det gick bra för mamma att gå i snön så in kom hon men sa " att ut går ja inte igen för än till våren". Ha en jätte go julafton med de dina/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Lena

Lena

22 december 2010 23:24

Hej Lillis!
I vanliga fall så skulle jag sova nu.Men ibland så har jag sånna här uppesittarkvällar:)
Jaså du har oxå lagt in sill idag.Det har jag oxå gjort.Och kallt är det,-15 är det här i Gävle.Det är skönt att hålla sig inne i värmen:)
Var det gott med en skinmacka då?jo jag kan tänka mig det fniss.Det blir lugnt och fridfullt för mig på julafton,nästan så jag tror att jag blir ensam.Jag bara njuter och äter lite gott och tittar på en massa bra tv program.Här snöar så lätt och fint nu,ja nu är det julstämmning.
Du sover säkert gott nu och fortsätt med det.
Så hörs vi i morgon.
Kramen på dig

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

23 december 2010 00:22

Hej min bloggvän :)
Här är det just nu 39-* ute,brr snacka om kallt!
Lite sent med att hoppas du får en bra dag,hehe men jag får väl säga att jag hoppas du hade en bra dag :) Kram kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

23 december 2010 08:05

Dom senaste två dygnen har inte vi kunnat haft värmefläkten på ens. Det är nackdelen att när det är - 20 ocn lägre så blåser den bara in kalluft. Inte kul när det redan är kallt. Så det är bara på med elementen och elda som en tok. Nu är det bara - 15 så nu fungerar den igen :)

Hoppas du får en underbar Jul
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards