Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Trist söndag!

Av Lillis - 31 oktober 2010 10:30

 Det regnar av och till inte ett dugg skönt.

 Som jag berättade i fredags så skulle Rita och jag gå till Papas Tapas och äta i går kväll. Gick först hem till Rita och blev bjuden på ett glas vin, sedan fortsatte vi till Papas Tapas där det var mycket folk.

Vi delade på en flaska rött och till det så blev det, Vitlökoch Chilimarinerade tigerräkor som halstras i sitt skal och serveras med Aioli.

Efter det så fortsatte vi med

Ostgratinerade Nachoships med het köttfärssås, lök,tomat, jalapeno och isbergssallad serveras med en mild Vitlökssås och het salsa.

Allt smakade som vanligt väldigt gott. Sedan fortsatte vi hem till Rita och fikade och satt och prata och hade trevligt

 Sedan var det bara för mig att ringa efter Taxi och åka hem och sova. En mycket trevlig lördag hade jag. Visar några foton för er, som vanligt så är det klick bilder

         En bra söndag till er alla         

 
 
Lena

Lena

31 oktober 2010 11:07

Så gott det ser ut,mums:)Så mysigt ni haft det.Fina bilder.Här skiner solen och det känns som en vårdag.
Ha det bra min vän
Bamse kramen till dig

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

31 oktober 2010 15:39

Mmmm ser smarrigt ut vill jag säga.
Nu har vi ätit thaimaten och den var riktigt god.
Fytusan så mätt jag blev.
Ha en fortsatt fin söndag em/kväll.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
agge

agge

31 oktober 2010 15:40

Mmmmm....ser verkligen gott ut det där. Förstår att ni hade det trevligt.
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

31 oktober 2010 19:04

Denna kväll såg verkligen ut att vara superb, gottigotta mat och vin. Kul att få se hur Rita ser ut, du har ju berättat så mycket om henne, nu har hon fått ett anskte. Mys i soffan i kväll med "Ensam mamma söker", det skall jag göra.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita

31 oktober 2010 20:24

Det låter jättegott ... fast jag just nu är proppmätt. Vin tackar man ju inte nej till heller och det skall jag bjuda mig själv på ikväll för att avsluta den här helgen.
Ha det gott min vän !!!
Kram på dig!!

 
Glimz

Glimz

31 oktober 2010 20:46

Vad gör det om det är dåligt väder när man har det så trevligt som du har det i goda vänners lag :) En fortsatt underbar kväll!
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

1 november 2010 09:08

Vilken rolig kväll. Maten såg jättegod ut! Kul att få se lite bilder :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards