Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Måndag igen!

Av Lillis - 25 oktober 2010 12:25

             Ny vecka  nya möjligheter

  En solig och fin dag men kallt som bara den och även halt.

 Var ner på stan och uträttade lite saker åt Carina som hon aldrig hinner göra eftersom hon arbetar till kl:18 varje dag, och så känns det så bra att kunna hjälpa till och vara till nytta.

Efter det så tog jag en promenad på en timme och då har man tid att tänka mycket och man får även rensa huvudet.

Hade inte varit hemma lång stund så ringde det på dörren och utanför står Hasse som var kaffesugen så det var bara att sätta på kaffet och prata bort en stund med honom

 En bra och fin dag till er alla



 
 
Cina

Cina

25 oktober 2010 21:26

ja det var verkligen kallt och halt ute idag.
Har invigt mina svarta stövlar idag men hujeda mig så varmt det var om fötterna ändå hade jag inga strumpor på mig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

25 oktober 2010 21:42

Halt här idag på morgonen också,så jag cyklade väldigt försiktigt till tåget.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

25 oktober 2010 21:59

Kallt som bara den på morgonen,men det blev skönare mitt på dagen.Ja,vännen ute i den friska luften kan man verkligen rensa huvudet.Och det behövs ibland.Trevlig med oväntat besök,du hade väl kaffe hemma fniss.
Kramizar

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anita

25 oktober 2010 22:17

Hej vännen !!! Här är jag ... Har jäklats här i ett par timmar när jag upptäckte att diskmaskinen gått sönder. Inte kul men så är det.
Hostar gör jag och trött är jag men här får du en kram via Internet som är smittfri.
Kram på dig !!!

 
Malin

Malin

25 oktober 2010 22:47

Skönt att få rensa huvudet på en skön höst promenad :) Kram o godnatt

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

26 oktober 2010 07:43

Usch ja så man gled med bilen då man var ute och körde igår.. Idag ska jag snart ut med så man får köra försiktigt. Halt som bara den..

Kul med främmande..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
agge

agge

26 oktober 2010 10:02

Ja, det var halt fläckvis och man fick verkligen se sig för var man satte ner fötterna.
kram

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards