Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Tråkig Söndag!

Av Lillis - 24 oktober 2010 11:44

 Med snöblandat regn som kommer ner inte ett dugg skönt.

 I går så var jag och besökte en god vän i några timmar och det var trevligt och roligt.

 I går kväll så tittade jag på Så mycket bättre med några av våra folkkära artister ett mycket bra program med glädje och tårar.

 Under eftermiddagen i dag så kommer Carina hem och hjälper mig att lägga i lite färg i håret, det är så skönt att få hjälp med detta

 I kväll så blir det att följa do ensama mammorna igen och se om kärleken finns för dom

  En bra söndag önskar jag er alla

 
 
Lena

Lena

24 oktober 2010 12:40

Då ska hon bli snygg på eftermiddan då.Skönt att få hjälp med färgningen,det är ju så krångligt att göra det själv.Ha det bra du med vännen,så hörs vi!
Kramen.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

24 oktober 2010 13:30

Vad bra att du får hjälp med hårfärgandet. Sånt kan vara svårt att göra på sig själv. Inte alltid det blir jämnt..
Jag var borta igårkväll så jag missade så mycket bättre. Ikväll blir det ensam mamma söker för mig med..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

24 oktober 2010 14:44

Valde bort "Dansbandskampen" i går för det nya programmet "Så mycket bättre". Ett toppenprogram som jag kommer att titta på dessa 6 veckor, satt och snyftade i sympati med Lasse hehe (sådan är jag). Hoppas det görs flera sådana program framöver, en bra TV-produktion som måste få uppföljare. Tomas Di Leva gillar jag (hatad av många) men gillar hans djupa kosmos-filosofi, en varm person, men mycket speciell. Regn och rusk även här i dag +3* burr, stannar inne i dag.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

24 oktober 2010 17:01

Det är så gött att få piffa till sig lite granna & du fick lyxen att någon hjälpte dig, härlig! En goo fortsatt dag till dig :)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

24 oktober 2010 19:29

Jag såg med på "Så mycket bättre", och jag gillade programmet starkt :) Önskar dig en fin och mysig kväll. Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
agge

agge

24 oktober 2010 22:14

Hoppas att du blev nöjd med håret.ja, det är skönt när någon hjälper en med färgningen....det är lite struligt att hålla på själv.
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

25 oktober 2010 06:29

Tack snälla.. Nu äntligen fick jag vara med och bidra till tjejkvällskassan :)
Det är supermysigt med träffarna vi har. I februari är det min tur att ha det igen. Än har jag ingen aning vad jag ska göra för mat!!

Ha en myspysmåndag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

25 oktober 2010 08:37

Härligt att bli fin i håret.
Bra att Carina kan hjälpa dig!
Ha en fin måndag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

25 oktober 2010 11:10

Bättre väder denna dagen!! SOLEN skiner förfullt..här i Kolsva..och det är väl likadant i E-tuna..får man hoppas!!!
Tvättar idag..och i morronbitti till E-tuna och besiktigar bilen..och jobbar onsdagnatt..och blir kvar ända tills torsdagkväll...kanske vi ses??
Kram min kära vän!!!!Margit

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards