Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Gjort min plikt!

Av Lillis - 17 september 2010 13:00

 Har varit och röstat så nu är det avkklarat och det känns skönt.

 Än så länge har vi uppehåll men det kan ju ändras väldigt snabbt. Har varit ute på en riktig långpromenad men det var inte alls skönt för att det blåser kallt.

Nu på morgonen har fiskarna fått rent och snyggt i sitt lilla krypin.

 Vad helgen har att bjuda på vet jag inte ännu det återstå att se, men jag hoppas i alla fall på lite sol det skulle vara skönt

En bra och skön helg önskar jag er alla

 Gå,inte framför mig,jag kanske inte kan följa dig----

Gå inte bakom mig, jag kanske inte kan leda dig

Gå bara vid min sida och var min allra bästa vän.

 
 
 av irja

av irja

17 september 2010 14:18

Kära Lillis !!!
Här är det också gråmulet och regn, men man kan ju ha småmysigt inne,tända några ljus eller en brasa och lyssna eller läsa en god bok....
Rösta det gör jag på söndag, ska likaså jobba där nån timme.....
Visst är det tänkvärta ORD,,,Jag går vid din sida...HA en skön mysfredag...KramiZ IA....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

17 september 2010 15:07

Trevlig helg vännen!Fina ord.
Kramar Lena

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Love

Love

17 september 2010 17:11

Snart är det dags och du ska tro jag väntar på er.
Jättefina gardiner skulle även passa i mitt kök eftersom jag har blått.
Att få vara din vän och vandra vid din sida är en ynnest och jag hoppas du tar emot mig.
Regn här också men mellan skurarna kommer solen fram och jag har varit i skogen med Ida.
Ha nu en riktigt bra helg.
Kram från vännen Love.

http://www.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

17 september 2010 17:41

Å så fint du skrivit idag, det var fina ord, något att tänka på

http://bloggplatsen, se

 
Cina

Cina

17 september 2010 19:23

Fina ord du skriver idag!

Kallt ute idag det håller jag med om.
Jag fryser som en skit just nu!

ha en fin helg!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

17 september 2010 21:40

Vädret växlar verkligen nu, regn och sol samtidigt och så har det varit i flera dagar nu.

http://violett.bloggplatsen.se

 
agge

agge

17 september 2010 22:03

Ja ett växlande väder kan man ju verkligen säga....Spännande att se på valvakan på söndag....tror att det blir jämnt..

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

17 september 2010 23:40

Dina plikter och åtagande sköter du med bravur. Fiskarna uppskattar nog ditt besök när dom får det rent och lite mat, dom tackar och plaskar för dig. Att vi plaskar ute i allt regn det tackar vi inte för hujeda mig. Hoppas du har fått en fin fredagskväll.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

18 september 2010 00:39

Jag har inte röstat ännu, och kommer nog inte göra det heller! .. Önskar dig en mycket trevlig helg! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

18 september 2010 10:12

Jag gör min plikt på söndag istället. Vi har så nära så det kan vara skönt med en liten promenad då.
Hoppas du får en skön helg och det var ett fint ordspråk du hade i slutet

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anita

18 september 2010 13:41

Uppgiven är jag med sånt väder vi har. Men, vi är många som delar på det här vädret så egentligen skulle man inte känna sig håglös. Tar man till sig dina fina ord idag så behöver man inte tänka på vädret. Du är en vän jag gäran går bredvid och värnar om.
Tack för den uppmuntran idag !!!
Stor kram från mig !!!

 
Sussi

Sussi

19 september 2010 10:40

Nu blev de bilhämntning samtidigt som röstningen så nån promenad dit blir det inte. Men jag är fortfarande osäker på vad jag ska rösta på!!

Hoppas din helg varit bra
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards