Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Mulet och grått!

Av Lillis - 11 september 2010 15:41

 I går kväll så regnade det hos mig och även under förmiddagen i dag.

Var nera på stan och då slog jag till och köpte kameran som jag tittade på i går,

så det blev en Nikon Coolpix en liten behändig sak och inte var den dyr heller. Som killen i affären sa det är bara att sätta igång och pröva sig fram  och se hur allt fungerar. Jag har tagit några testbilder som ni ska få se, men ni får korten med en nypa salt, men jag har mycket att lära mig, det får ta den tid det tar.

I kväll så ska jag titta på Här är ditt liv

En fortsatt bra lördag. Klickbara bilder                 

 
 
Kerstin

Kerstin

11 september 2010 16:04

Hejsan! Kikar in hos dig för att se vem jag ska träffa när vi åker till Love -:)
Fina bilder du tagit med nya kameran!

http://farna.bloggplatsen.se .bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

11 september 2010 19:15

Vilket regnigt väder du haft hos dig. Här har jag haft sån tur att det har regnat på natten & fint väder på dagen :) Du verkar ha köpt en jätte fin kamera, mycket klokt av dig :)
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

11 september 2010 20:08

Grattis till din nya kamera, nu hoppas vi det kommer många fina foton här. Är det fiskar från akvariet som du sköter om ? Fina foton, björken ser ut som dom gör här, det har gått bara på några dagar. Ha en fin kväll och helg !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

11 september 2010 20:15

Jaa du köpte kameran,vad fina bilder det blir.Det är ju så bra med en sån där liten behändig kamera som man kan ha i fickan.Ja Lillis nu blir det fina höst bilder här på din blogg.Tänk om du hade varit här med oss och ätit mackor,vad kul:)Mörkt igen och här sitter jag och är rädd,fast lite bättre har det blivit.
Kram och ha en mysig kväll min goa vän
Kramar Lena.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

11 september 2010 20:46

Kul med en ny kamera....ja skall nog oxå inhandla en ny vad det lider!
Fina bilder....
Önskar dig en fin helg!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

11 september 2010 23:05

Hej Lillemor!!! Är kvar i E-tuna..jobbar nu min3:e natt....
Kerstin kommer till kolsva den 23 /9..torsdagen...10.30...och då är vi i Eskisltuna ca 10.15...och hämtar dej...för vidare frd till Örebro...Vi får avvakta...vart det blir..är ännu inte bestämt...var....
Vi avvaktar!!
Är delvis i E-tuna nästa v också...utbildn dag på osdag...sedan jobbar jag 3 nätetr igen...torsdag t om lördagnätter--ävendå...så vi höres...
Kramiz!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Anita

11 september 2010 23:32

Jaa, det var klokt gjort att köpa kameran. Fina bilder har du tagit. Man känner sig alltid lite trevande i blrjan men vänjer sig ganska snart.
Ha en fortsatt go kväll vännen !!!
Kramen från mej !!!

 
agge

agge

12 september 2010 10:43

Grattis till din nya kamera....Här har det också regnat till o från.
KRAM

http://jacastas.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

12 september 2010 14:12

Grattis till ny kamera. Nikon är ett bra märke på en kamera. Jag hoppas du ska bli nöjd med ditt nyköp.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Monica

Monica

12 september 2010 20:47

Tittar in och säjer hej innan jag kryper ner i sängen....helgen har gått fort som vanligt!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Love

Love

12 september 2010 21:48

Du har nog gjort ett bra val för bilderna ser bra ut. Jag skulle också vilja ha en ny kamera men det får ligga på framtiden. Superfin helg har vi haft och i dag har jag varit på fotbollsmatch.
Fattar inte mycket och är inte så intresserad men vad gör jag inte för Lukas när han spelar.
Det blev oavgjort så han var inte nöjd. Några riktiga målchanser som dom missade.
Han gå på folbollsgymnasiet i Örebro och är faktiskt duktig.
Vad säger du om att komma hit till mig när vi ska träffas. Jag fixar smörgårtårta och kaffebröd.
Jag har skrivit till Margit och Kerstin.
Ni kan väl prata om det annars gör vi som vi bestämt. Då får du inte glömma kameran.
Sov gott!
Kram
love.

http://www.vindalou.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

12 september 2010 22:14

Måste skriva det jag glömde i tidigare kommentaren.
Tavlorna är väldigt fina.....och jag förstog att det var du på den ena. Och när du sedan berättade att det var din pappa som målat båda tavlorna så blev jag väldigt imponerad.....Han var verkligen duktig att måla!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

12 september 2010 22:36

Hej Lillemor!!!
Som du sett..så erbjuder LOVE att vi får komma hem till dom, det vore ÄNNU TREVLIGARE..vi avvaktar ditt svar och Kerstins...Jag tycker det var bra..så... Skrev rörigt om tiden förra inlägget..Om vi åker 10.30 från Kolsva..så menar jag att vi är i E-tuna 11.15..ungefär Vi avvaktar Kerstins svar...och vad tycker du???
Kramiz!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

12 september 2010 22:51

Jag har svarat Love och jag tycker förslaget är bra. Det blir kul!

http://farna.bloggplatsen.se .bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

13 september 2010 08:31

Man måste ju alltid börja någonstans. Tycker det blev väldigt bra bilder med den kameran. Jag vill också köpa en ny. Den gamla gick sönder för länge sen så nu använder jag mobilkameran jämnt istället..
Hoppas helgen varit bra..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards