Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Tillbaka!

Av Lillis - 3 februari 2010 11:52

Nu är jag med i leken igen.

TACK för allt fint ni skrivit. Har haft tid att tänka efter, jag har fått så många fina bloggvänner som jag inte vill vara utan,så nu får ni dras med mig.

Ni kanske undrar vad jag haft för mig dom här dagarna. Jag har träffat nära och kära. I går så var min ungdomskärlek och jag ute på en riktig långpromenad och sedan var vi och åt lunch tillsammans och det var trevligt

 I dag så skulle Anita och jag åkt till Västerås och besöka IKEA och lite andra affärer,men det ser och snöar av bara sjutton så det är ju onödigt att jag sig ut på vägarna. IKEA finns ju kvar så vi får ta det när vädret blir bättre.

 Önskar er alla en bra onsdag

 
 
attis

attis

3 februari 2010 12:23

Hej vännen. Vad glad jag blir för ditt beslut. Jag tror man behöver en vila från bloggen ibland för att ladda batterierna. Var med och tävla du oxå vetja. Ha det bäst.
Kramen

http://attisblogg.blogg.se

 
skomakar lisa

skomakar lisa

3 februari 2010 12:33

Jag har fått ditt mail. Svarar när jag kommer hem. Är hos barnbarnet ... Blir glad av ditt inlägg som visar att du är tillbaka ... Ahhh, kul att täffa en gammal kärlek är inte fel att äta lunch med. Livet är ibland ganska roligt !!!
Stor kram vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

3 februari 2010 13:00

Tur att du har tagit ditt förnuft till fånga, vad vore bloggen om det saknas någon av vännarna. Jag skall göra mig i ordning för ett bankbesök nu, sedan skall jag se om det finns tid för hårklipp. Tur att du är på banan igen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

3 februari 2010 14:01

Kul att du är tillbaka igen...det är inte lätt att sluta blogga när man har börjat tror jag för jag har funderat i dom banorna också mer än en gång, men jag tycker det är så roligt med alla nya vänner så nu har jag lagt dom tankarna bakom mej.

Snöat här inatt, så nu har det nog ökat på med 15 centimeter tror jag. Gubben skottar snö för brinnande livet både här hemma och hos min mamma.

http://violett.blogggplatsen.se

 
Lena

Lena

3 februari 2010 15:46

Hej Lillis!
Vad skönt att du är tillbaka.Och tack för mailet.Man kan ju ha ett litet uppehåll i bloggandet ibland när man känner för det.Visst tar det mycket tid.Men det är ju så roligt oxå när man har lärt känna en del vänner.Synd att ni inte kom iväg pga snön.Ja huga nu vill jag ha vår och sol är så less på det här vita nu.
Kram min vän och ha det så bra.
Och en nos puss från Alina

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
 Av Irja

bloggplatsen.se " title="http:// 40-Talisten bloggplatsen.se " target="_blank"> Av Irja

3 februari 2010 16:07

Kära Lillis !!!
Mer än gärna.*vll jag dras med dig* Ler,Skönt att du är tillbaka,igen på banan....Men gör som jag ta en beak,då och då.ta de lie PIANO ,Kom ihåg att det är du som håller i taktpinnen och dirigerar,vi alla bloggarvänner finns kvar här ändå.......Man ska ju även hinna vara social ,.och träffa sina vänner och ungsdomkärleken....MYSIKT....KRAM IA.......

http:// 40-Talisten bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

3 februari 2010 19:46

Välkommen tillbaka :-)
Visst finns det massvis med härliga människor man kommer i kontakt med när man har blogg. Det är svårt att sluta ;-)

Bara några mil härifrån så var det ett riktigt snöoväder idag men vi klarade oss som tur va. Hoppas ni hittade mycket skoj på eran shopping

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

3 februari 2010 22:07

Kul att du inte gav upp.
Tack för samtalet igår.
Tur att ni inte åkte hit till IKEA idag för fytusan sådan väder!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

3 februari 2010 23:05

Så kul att du är tillbaka, nej när det är ett sådant busväder skall man inte ut på vägarna om det inte är nödvändigt

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

3 februari 2010 23:50

Smart att inte ge dig ut i ovädret. Det finns fler dagar att ge sig ut på shoppingtur. Roligt att du fortsätter med din blogg.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
agge

agge

4 februari 2010 11:17

Vad roligt att du bestämt dig för att fortsätta blogga. Ja, ni gör rätt i att inte ge er ut på vägarna om ni inte är tvungna. Det blir bättre väder och som du skriver Ikea ligger kvar.

kram

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards