Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under juni 2009

Av Lillis - 23 juni 2009 12:11

 Solen skiner från en klarblå himmel och vi har en underbar tisdag.

 På förmiddagen så har jag varit på återbesök hos tandläkaren på las,skulle titta att allt såg bra ut och det gjorde det plus att dom tog bort stygnen.

 I dag så åker min kamera på semester i 3 veckor den ska följa med Peter till Thailand

Nu ska jag gå ut och sätta mig så jag får lite sol och förhoppningsvis lite färg.

Önskar er alla en skön dag och kväll

Av Lillis - 22 juni 2009 11:28

  Jag måste få dela med mig, i går kväll så fick jag ett mail från min yngsta dotter Liselotte,där hon skickade över sitt passfoto som hon hade när hon kom till oss.Hon kom i Maj 1972 då var hon 13 månader och vägde 6 kilo, hon såg ut som en liten fågelunge, men hon åt ju upp sig ganska fort. Hon kommer från Teheran.Det var en av dom bästa stunderna i mitt liv när jag tog emot dom på flygplatsen.

I dag har vi kanonväder så varmt och skönt

Önskar er alla en skön dag

Av Lillis - 20 juni 2009 11:18

 I går vid lunch tid så åkte jag,Peter och Maria ut till Vilsta och firade midsommarafton med Carinaoch hennes sambo och några till ,vi skulle sitta ut och äta men det gick inte för regnets skull,så det var bara att sitta i förtältet och äta god mat och ett glas vin.

 På kvällen så träffades Rita och jag vi åt sill och potatis en nubbe till sillen, vi tänkte att vi skulle gå ut senare men det regnade och åskade,så vi blev kvar hos Rita och hade det trevligt.

I dag är solen framme,men i dag ska jag ta det lugnt pyssla om mig själv och Snuttan

 Önskar er alla en fortsatt trevlig helg

Av Lillis - 18 juni 2009 12:30

     Ve och fasa är det midsommar vädret som börjar nu,här regnar det så det är inte klokt,

 Har inget att skriva om i dag men vill i allafall passa på att

    Önska er alla en bra och trevlig midsommar helg

Av Lillis - 17 juni 2009 13:27

 Ännu en vacker dag med strålande sol,men i skugga så är det ingen värme.

 I går när Siv och jag var på After Work så gick det att sitta ute ganska länge innan solen försvann.

 I morse så ringde Greta (vi har arbetat ihop i20år) hon ville att vi skulle träffas och gå ut och fika,vi var på ett ställe som heter Tingsgården och ligger väldigt vackert vid ån,dom har kanongott kaffebröd.När man arbetat tillsammans så har man ju mycket att prata om.

Ha en fortsatt bra onsdag

Av Lillis - 16 juni 2009 11:47

 Sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne, Man blir så glad när solen skiner.

På förmiddagen putsade jag köksfönstret och bytte gardiner så det är snyggt till midsommar.Har sedan varit ute på en riktig långpromenad, så skönt och njuta av det fina vädret.

På eftermiddan ska Siv och jag träffas & gå på After Work ta ett glas vin, jag hoppas att vädret håller i sig så vi kan sitta uteoch njuta

Önskar er alla en fin dag

Av Lillis - 15 juni 2009 12:36

 Har haft tvättstugan på morgonen,sprungit upp och ner som ett skållat troll.När jag var klar så gick jag ut på en promenad det är som en höstdag kallt och blåsigt,men än så länge är det uppehållsväder och det är ju vackert så. Jag hoppas att ni har bättre väder där ni befinner er.

Ett kort inlägg i dag men det är lite tomt i huvudet så vi får hoppas att det löst sig till i morgon

 Ha en bra måndag

Av Lillis - 14 juni 2009 11:50

 Sent på eftermiddagen i går så började det att regna & det bara fortsätter

 I dag skulle Rita & jag tagit en promenad till Vilsat där dom har en stor Marknad denna helg,men det kan man glömma i detta väder.Nu är det oxå slut på Jubileums veckan som har varit,synd om dom som ordnat allt i stan så har det bara regnat.

På eftermiddagen så kommer Siv över några timmar så får vi fika och prata lite strunt, det ska bli kul

Önskar er en bra söndag trots regnet

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards