Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Torsdag

Av Lillis - 25 juni 2009 13:03

 Ännu en varm och het dag, men man ska väl inte klaga när sommaren äntligen kommit.

 Tack för alla grattis hälsningar jag fick av er.

 I dag har Carina (min dotter) varit på las och gjort en ny sprängning där dom vidgar strupen.Den förra gjorde dom för 3månader sen,den här gången så har hon nästan kunnat äta allt,men dom gjorde det här nu så hon inte tappar för mycket i vikt igen,och man vill ju se att ens barn mår bra och kan äta.Så nu är det bara att hoppas att det håller i sig lite längre

Ha en skön och bra dag mina vänner

 
 
Monica

Monica

25 juni 2009 20:57

Vilken sommar vi har fått...härligt!

http://violett.bloggagratis.se

 
E-K

E-K

25 juni 2009 22:11

Godkväll
Våra barn är ju det käraste vi har så det är klart att de ska få vara friska. Tyvärr kan vi ju inte trolla bort det som händer bara bestämma att det självklart blir bra.
Min Jenny har cellförändringar och går och väntar på om det blir operation eller inte och jag varken vågar eller vill tänka tanken......... Så, jag har baa helt enkelt "skickat upp" att allt blir bra.
Sov så gott kram

http://www.steeperz.com

 
Sussi

Sussi

25 juni 2009 22:53

Vad härligt att solen sken hos dig också..
Hoppas den gör det imorgon också. Inte helt fel med fredag och sol :-)

Ha en bra fredag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

25 juni 2009 23:07

Hoppas nu att denna åtgärden skall vidga strupen på Carina så att matintaget fungerar som det skall, jobbigt värre vill jag lova. Är det typ ett nät dom sätter in för att vidga ?
Ja värmen är inte snäll nu, den är bara för mycket, varför kan det inte vara en skön värme omkring 22-24* det behöver väl inte bli så extremt varmt, ordet lagomt finns inte mera.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

26 juni 2009 07:36

Hej vännen ... Jag lider av dåligt samvete för att jag inte hört av mig. Det är så bra väder så målningen måste ske nu för sen kan det bli regnperiod och då ångrar man sig. Du är inte bortglömd ska du veta ... Bättring är i sikte men vän.

Hoppas tösen mår bättre efter detta och kan äta upp sig lite. Håller alla tummar.
Tittar på det underbara passfotot av den lilla "trollungen". Gudomligt söt och det måste varit en helet fantastisk stund att få ta emot denna tös.
KRam på dig vännen !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

26 juni 2009 08:39

Jag håller alla tummar jag har på fint väder i helgen. Måste ju komma ikapp alla bruna semesterfirare hihi

Ha en fin dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

26 juni 2009 15:06

Hoppas att din dotter blir bra nu, känner för henne.

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards