Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 22 december 2008

Orolig

Av Lillis - 22 december 2008 18:00

 Nu är jag tillbaka efter 2 dagars uppehåll, mår inte så bra.

Är så orolig för Carina, för ungefär 5månader sen fick hon ont i magen när hon åt,då gjorde dom gastro på henne och då upptäckte dom att hon hade magsår,men det blev hon behandlad för så det är läkt. Men fortfarande så kunde hon bara äta fisk och potatismos,och då gjordes en ny gastro och man upptäckte att det inte var bra, hon har gått ner 12 kilo och var smal förut. För 14 dagar sen så satte dom en slang i näsan som hon fick gå med i 1dygn dom skulle mäta magsaften men resultatet av det har hon inte hört något.

Och som mamma så blir man ju orolig när ens barn inte mår bra

Nu har jag fått skrivit av mig lite av min oro och det känns skönt

 Ha det gott alla goa vänner

 
 
Yvonne R

Yvonne R

22 december 2008 18:16

Jag förstår din oro, jag tänker på er.

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

22 december 2008 18:24

Men det är väl självklart att man blir orolig för ens barn. Konstigt att man inte hör av sig från sjukhuset. Skönt att du kan väntilera lite på din blogg, alltid skönt att få skriva av sig lite.

Tack för samtalet idag!

Du vet att jag tänker på dig o du vet var jag finns!!!!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

22 december 2008 22:41

Jag förstår att du är orolig och jag hoppas att ni ska få ett lugnande besked innan julhelgen.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Gerty

Gerty

22 december 2008 22:57

Usch så orolig man blir när det blir något med barnen det spelar ingen roll hur gammla dom är hoppas att ni får ett posetivt besked, tänker på er Kram

http://Prilyckans

 
Monica

Monica

23 december 2008 17:43

Det är klart att du är orolig, det skulle jag också vara om det vore mitt "barn", men vi får hoppas att det ordnar sej och att dottern din blir pigg snart.

http://violett.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards