Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

tisdag

Av Lillis - 21 oktober 2008 15:06

 Regnat hela förmiddagen, det har nästan varit mörkt ute hela dan. Var ute på förmiddan och gick en sväng så man får lite luft.Sedan var jag till Postenoch hämtade den fina och vackra handduken som jag vann på utlottningen hos Yvonne, är så glad för den.

Tänkte i morse att jag skulle gå och träna men det stannade vid tanken,får ta mig i kragen och gå ner på Torsdag.Om en timme ska jag gå över till en väninna och dricka kaffe och prata lite skit

Ha en bra kväll

 
 
Yvonne R

Yvonne R

21 oktober 2008 17:05

Va paketet för stort för brevlådan? Det var ju inte meningen att du skulle behöva springa till Posten. Men det är kul att du tyckte om den

Kramar och gokväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Maysan

Maysan

21 oktober 2008 17:12

Grattis till att du vann Yvonnes fina handduk. Lägger till dig i mina länkar om det inte gör något! Säg till om du inte vill så tar jag bort den. Om du vill får du gärna "länka" mig. Ha en mysig kväll

http://maysan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

21 oktober 2008 17:12

Regn o rusk här i Västerås idag!

Ha en trevlig em/kväll med din väninna!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

21 oktober 2008 21:00

Här har det varit skitväder hela dagen

http://Prilyckans

 
Marianne

Marianne

21 oktober 2008 21:49

Grattis till din fina vinst.
Vi har också har regn hela dagen, men jag har passat på att göra lite ärenden istället.
Ha det gott

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

21 oktober 2008 21:58

Du undrade lite om orkideérna...jag häller upp vatten dagen innan i en stor hink och doppar ner var och en några minuter och låter dom rinna av sen. Det är lite olika hur ofta jag doppar dom, allt från 2 till 3 veckor.
Lycka till med din orkidé!

http://violett.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

21 oktober 2008 22:04

Vad är det som inspierar när det bara regnar och lampan måste lysa hela dagen, jo, jag har stickat och kämpat med mitt tangenbord (bråkar fortfarande) hela dagen. Nu hastar jag vida i bloggflärden innan sovdax.
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards