Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Utflykt!

Av Lillis - 21 januari 2014 13:51

                                  Idag har jag varit på en liten utflykt till Torshälla

                                  och till tandläkaren, inte roligt men det måste

                                  göras och lite fattigare blev jag oxå, det är inte

                                  klokt vad dyrt det är.

                                  I dag så har vi bara -3 grader men det blåser och 

                                  det är inte så skönt.

                                  Tänkte ta några bilder från Torshälla för det är så

                                   fint där, men jag frös som sjutton, men en bild

                                   blev det på Tors bockar som ni får titta på.

                                    HA EN BRA EFTERMIDDAG OCH KVÄLL  

 
 
Ingen bild

agge

21 januari 2014 14:33

nej, fy fn tandläkaren kan man knappt besöka . herregud säger jag vad dyrt det är. är det inte dags att titta över priserna nu..så alla kan få ha rätt till tandvård

kram

 
Ruth

Ruth

21 januari 2014 15:31

Skönt att ha detta besöket klart, jag behöver också dit, men väntar på att dem skall kalla mig, har åkt en flis ur en framtand, men har inte ont så det är ingen panik. Solen har lyst här hela dagen, men varmt näääää.
Kramelikram ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

21 januari 2014 15:52

Ja denna råa luft är fasiken inte skön den går genom märg o ben.
Fint foto du tagit!.
Inte roligt att öppna plånboken hos tandplågarn heller.
Ha en fin eftermiddag/kväll min vän.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

21 januari 2014 22:36

Torshälla har jag varit i några gånger. Men i utkanten, på landet någonstans. Kommer tyvärr inte ihåg vad det hette nu..
Skönt att ha tandläkarbesöket gjort, även om det kostar lite..

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

22 januari 2014 11:14

Du väcker minnen med fotot min fina vän och tack för det *glad*
Ja det är svindyrt hos tandläkaren *tumme ned*
Kul att du tänker på mig och Torshälla :-)
Ha en bra dag du fina vän/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 januari 2014 11:22

tandläkare är ett ont måste, jag har tandläkarskräck :( hoppas det gick bra för dig
jättevacker bild
här har vi idag runt tre minus och det blåser en del
kramen vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

22 januari 2014 18:19

Sv: önskar dig en fin onsdagskväll
här ska vi titta på Mästerkocken :)
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

23 januari 2014 13:44

Inte skoj att gå till tandläkaren, men ack så nödvändigt ibland :)
Skönt att det e avklarat för denna gången!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards