Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Skärtorsdagen!

Av Lillis - 28 mars 2013 12:39

                                               En mycket vacker och skön dag har vi och nu känns

                                              det att våren är på väg och det tackar jag för.

                                              Har nu varit ut och handlat det som fattas för Påsken.

                                              Om en stund så sätter jag mig och Snuttan på kvasten

                                              för att åka till Blåkulla, hoppas att ni ställer upp så vi

                                              kan ses där och ha lite kul.

                                              Tack för alla fina kommentarer jag fick i går av er

                                               det värmer mitt hjärta ska ni veta.

                                                 ÖNSKAR ER EN RIKTIG GLAD PÅSK.  

 
 
Ruth

Ruth

28 mars 2013 15:36

En så söt kyckling som tittar fram ur ägget. Ingen tvekan det är snart vår, solen gassar och värmer, snötäcket luckras så sakteliga upp. Ser att du skall till Blåkulla, tänk på kylan som kommer när solen går ner, här var det -19* i natt, då är det lätt att frysa näsan och näbben.
Hur som happ så hoppas jag ni tappra kvastare får det trevligt på eran färd och kommer lyckligt fram.
Påsk-kramen på dig vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gerd Häggström

28 mars 2013 16:59

Soligt och fint har vi, men det blåser en riktigt kall nordväst vind. Klä på dig ordentligt, tror vi får det kallt i Blåkulla och kör inte efter Snuttan. Vi ses där. Önskar dig en härlig o fin påsk. Kramar om.

 
gertyg

gertyg

28 mars 2013 17:05

Är på gång det tog lite tid i dag, gubben skulle ha mat först, katterna bråkade om vilka så skulle med, det blev två ungtuppar som får följa med GLAD PÅSK

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

28 mars 2013 17:24

Jag blev lite sen, men nu har jag trimmat kvasten så jag e nog framme vid solnedgången, vi syns :D
Önskar dig en riktigt fin påskhelg!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

28 mars 2013 18:08

Ja nu ska jag snart dra igång jet-motorn så jag kommer i fullfart.
Hoppas vi ses.
Kramen o en fin och GLAD PÅSK.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

28 mars 2013 19:34

japp vi ses i Blåkulla, jag ska strax iväg
GLAD PÅSK till dig också vännen och förstås till Snuttan också
kramar fina vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

29 mars 2013 01:45

Nu har jag vaknat efter att sovit i fåtöljen en stund men det är nog dax för sängen.
Önskar dig en jätte skön helg/kramziar

http://torparmor.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards