Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Mör i kroppen!

Av Lillis - 3 december 2010 07:19

      I dag så är det mildare ute bara -7 grader.

 I går( torsdag ) så hjälpte jag Karin att flyttstäda ur hennes lägenhet, så i går kväll så var jag helt slut i kroppen skulle titta på Robinson men av någon konstig anledning så somnade jag framför Tv:n och det händer nästan aldrig.

Så i dag så har jag träningsvärk som heter duga, men det är bara att bita ihop

och ta nya tag och gå vidare och göra det bästa av denna fredag.

 Ska försöka att ta mig ut under dagen och handla hem lite

Önskar er alla en bra fredag

 
 
irja

irja" title="http://bloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]irja[/url]

3 december 2010 08:18

Kära Lillis !!!
Just nu i skrivandes stund har vi -12 grader kallt,, inte så farligt, vi har ju haft kallare också,, I det vardagliga använder man ju inte alla dessa muskler, som när man gör mer kroppsliga övningar,,, ta dig ett varmt bad, det brukar hjälpa,,,och mer träning och röra på sig, inte överanstränga sig,,, promenaden idag blir bra,,
Önskar dig och snuttan en skön weekend och andra advent,,, ska till frissan strax,, KramiZ IA.....

http://40-talisten, bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

3 december 2010 08:27

Det är mildare här oxå idag.Ojdå så du grejar.Du får handla hem lite helg gott nu och sen vila dig i helgen.Kul att du kikade in på hemsidan,Tack!
Du vet väl att jag skriver där i bloggen nu ett tag:)
Ha det bra i dag vännen så hörs vi senare igen
Kramar om dig:)

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

3 december 2010 10:09

Då behövde nog din kropp vila. Annars hade du nog inte somnat. Det är jobbigt att flyttstäda. Det tar enormt på kroppen..
Men vad skönt förresten. Då är du utvilad till fredagskvällen ju ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

3 december 2010 11:59

Vila dig nu så du orkar med det som komma skall.
-7 grader här oxå imorse.
Nu skall jag snart åka ut till Maxi o handla skall göra räkpajen imorgon när vi får gäster!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

3 december 2010 14:17

Kul att höra att det är fler öän Lasse som somnar vid TVn..Men för dej--är det inget som är dagligen, förtås jag...
Önskar dej Lillemor, en fin o trevlig helg!
Jag är inringd..och jobbar en extra natt i natt..på Gyn... så det blir en runda..
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
agge

agge

3 december 2010 14:20

Ja, det är ett H-vete att flyttstäda...Usch, vad jobbigt. Förstår att du är mör i kroppen. Ta det lugnt nu ikväll och ha en myskväll i tv soffan

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Malin

Malin

3 december 2010 14:26

Önskar dig en fin och mysig helg :) Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

3 december 2010 17:51

Jag har lärt mig ett checkt ordspråk. För att bli fin skall man lida pin. Å nu lider du pin, vilket betyder du kommer att bli sååååå fin = ännu finare :D :D En goooo helg vännen!
Kramen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

3 december 2010 19:33

Vi är nog inte gjorda för att slita hårt men imorgon är du nog igång igen. Jag gjorde så en kväll också, stesomna framför tv inget roligt när man vaknar till då kan man snacka om stelhet i kroppen.
Hoppas du får en bra o varm helg/kram från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Love

4 december 2010 00:16

Kära LIllis!
Du är allt bra snäll som hjälper till att städa.
Förr i tiden somnade jag ofta mitt i en film men nu har jag en annan slags trötthet känns som om all kraft runnit ut fast jag sovit ordentligt.
Hoppas dagen varit vilsam och att du är ditt vanliga jag igen.
Nu är det lördag och du ska ha det jättebra med snuttan.
Kram till dig.
Love.

 
Sussi

Sussi

4 december 2010 11:31

Vad konstigt.. Det står att det inte går att kommentera ditt nyaste inlägg? Antagligen gör väl jag något galet? Så jag får väl lägga min kommentar till det inlägget här istället..

Det är riktigt vackert ute nu. Snön är faktiskt vacker även om det är skönare när det är vår och sommar.

Ikväll missar jag Så mycket bättre men jag ska gå in och kika på det på tv4 play på söndag istället. Det ska bli riktigt kul att höra dom andras versioner på Pluras låtar..

Ha en supermysig lördag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards