Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Regn och rusk!

Av Lillis - 25 augusti 2010 12:10

En riktigt höstdag, blåsersom bara den och regnar mellan varven.

Var tvungen att gå ut i detta väder hade lite saker som jag måste uträtta, tycker ju även om att vara ute och röra på mig så efter en stund så var det ganska så skönt.

Tittade lite i affärerna när jag ändå var på stan och kan ni tänka er att där hängde min Tunika som jag sökte efter i går, i dag så blev den min. Är även på jakt efter en Tunika som jag kan ha vid festligare tillfällen men det får bli en annan dag som jag letar efter den

 En bra onsdag till er alla  

 
 
zaida

zaida

25 augusti 2010 12:20

snygg skjorta ;)

http://zaida.devote.se

 
s

s

25 augusti 2010 13:07

Den tunikan är i min smak.Snygg!Regn å rusk även här i Malung...
Tack för dina kommentarer.Kanske lite tjatigt med alla mina foton,men jag älskar att fota....
Kramen.

http://:m-fors.bloggplatsen .se

 
Cina

Cina

25 augusti 2010 13:25

Snygg tunika och snygga bruna nyanser.
Vädret är upp o ner....regn på fm och nu håller solen på att tittar fram.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

25 augusti 2010 18:07

Men åhhh vännen, vad avundsjuk jag blir på fyndet. I vilken affär har du köpt den??? Kanon !!! Precis en sån skulle jag vilja ha. Kul att du visade den så har jag något att dregla över när jag besöker dig.
Stora kramen från mej !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

25 augusti 2010 18:12

Den tunikan var fin,precis i min smak.Ja nog känns det att hösten är på väg allt,usch så jag frös i parken.Jadu Lillis du kan inte tro vad glad jag är att snart få lämna det här stället.Tack för att du kikar in till varje dag,alltid lika trevligt.Kram på dig och ha en mysig kväll.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

25 augusti 2010 18:32

Bra där, det var din tur att göra ett kap nu :) Idag har det faktiskt regnat en skvätt här hemma, men inte mycket (tycker jag). Det forsade en stund, sen var det över. En go kväller till dig nu vännen :)
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

25 augusti 2010 22:56

En fräck skjorta, den får du mycket användning för. Har för mig att du köpte en vit kanonsnygg tunika i sommar (eller har jag fel?) den är väll inte förbrukad ännu ?.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

26 augusti 2010 06:20

Stämmer så bra Ruth,jag köpte en vit tunika i sommras men skulle vilja ha något annat till hösten
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

26 augusti 2010 09:43

Man vänjer sig vid dom flesta väder om man varit ute i det länge nog ;)

Skjorttunikan var jättefin. Jag gillar det rutiga :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Margit

26 augusti 2010 20:07

Den tunika pasaar dej precis!! Jättefin!! Du har sån bra smak och va kul att du 2hittade den"..på stan, i affären...
Kramiz!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards