Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Snabeldraken!

Av Lillis - 19 augusti 2010 11:50

 Under förmiddagen har regnet vräkt ner, men för tillfället så håller det uppe, det är skönt så länge det varar.

Snabeldraken har fått varit framme och luftat sig och visat vad den går för.

 Även firrarna har fått snyggt och rent i sitt krypin så nu klarar dom sig ett tag till.

Senare under dagen så ska Snuttan oxå snyggas till ska borsta och kamma henne. Så nu är det bara jag kvar som behöver snyggas till men det får bli en annan dag när andan faller på. Ska väl oxå försöka att gå en promenad under dagen det är ett måste för mig

Önskar er alla en bra dag

 
 
Monica

Monica

19 augusti 2010 13:45

Här håller regnet sej borta än så länge, men det är väldigt mulet så man vet inte hur länge det dröjer innan regnet kommer. Jag hoppas på uppehållsväder ikväll för då ska mellansonen, VD:n och produktionschefen på arbetsplatsen som mina två söner jobbar på ut och fiska kräftor och det är ju inte så roligt om det regnar.
Promenader varje dag är skönt och nyttigt,jag går ju med Abbe varje dag.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

19 augusti 2010 15:08

Tack vännen!Oj vilket fart det är på dig idag då.Om du bara hade bott närmare så skulle jag gå med dig varje dag på en promenix.
Ha de bra!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

19 augusti 2010 17:58

Du är en riktig hurtbulle må jag säga.
Regn , sol och moln här idag.
Mycket regn på fm.
Men nu är det lite sol.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

19 augusti 2010 19:00

Du är fin som du är så du behöver inte lägga någon tid på uppfräschning. Gott är det att ha städat ... man njuter efteråt och livet blir lite lättare.
Kram på dig vännen !!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

19 augusti 2010 22:43

Lösen - irja, det tyckte jag var lite skoj, då vi har en gemensam bloggare som heter irja, kul :) Flitig du är! Du vet att du är mer än välkommen hem och fixa till mitt hem också :D :D
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

20 augusti 2010 09:12

Du har hunnit med en hel del läser jag. Städning ja.. Varför drar man sig så länge till att göra det hela tiden. Dammsuga behöver jag med göra och tid har jag eftersom jag inte har något jobb men det blir liksom inte av ändå!!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

20 augusti 2010 10:55

Det finns alltid något att göra om viljan och orken finns, själv tror jag att jag har tappat den förmågan :( Hoppas du får en toppenfin helg med sol.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards